سه‌شنبه 17 مهر 1403

شهرستان لنده امن ترین شهرستان کشور / رسالت ذاتی پلیس پیشگیری است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شهرستان لنده امن ترین شهرستان کشور / رسالت ذاتی پلیس پیشگیری است

فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز به برکت خون شهدای امنیت و تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران شهرستان لنده به عنوان شهرستان های امن کشور معرفی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تورج رزمجو در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تبریک هفته ناجا گفت: بدیهی است که صیانت و حفاظت از ضروریتهای پنجگانه مال، خاک، خون، ناموس و حیثیت که در آموزه ها و معارف همه ادیان الهی بویژه در دستورات شارع دین مقدس اسلام تاکید شده است که امنیت به عنوان مهمترین مولفه معرفی شده است.

وی افزود: امروز نیروی مقتدر انتظامی ما با تاسی به آموزه های دینی، معرفتی و توان واقتدار کافی در مبارزه به انواع جرایم با حفظ حقوق شهروندی به یک پلیس مقتدر و مهربان تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: نیروی انتظامی نقش مهمی در ارتقا امنیت و آسایش عمومی و از سوی دیگر درایت در اتخاذ تدابیر عالمانه و مطالعه شده به روز جرم شناسی نوین که منتجب به کاهش و پیشگیری در بروز و تکوین آسیب های اجتماعی و اعمال منافی نظم عمومی می شوند را باید در این هفته گرامی بداریم.

وی تاکیدکرد: امروز رسالت نیروی انتظامی پیشگیری از زایش جرائم مختلف است که در کنار این آموزش های تخصصی رسالت خود را در برخورد قاطع با جرائم خشن و سازمان یافته نیز خواهد داشت و در این بین نیز نقش مردم در همراهی پلیس بسیار مفید و موثر است.

رزمجو گفت: به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای والامقام مدافع امنیت کشور امروز نیروی انتظامی مجهز به تجهیزات بروز و مقتدر شده است که این اقتدار باعث کاهش انواع جرائم در شهرستان های همانند لنده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدای امنیت و تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه پاسداران شهرستان لنده به عنوان شهرستان های امن در سطح کشور معرفی شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان هفته نیروی انتظامی را به مجموعه فرماندهی انتظامی و کارکنان این فرماندهی و نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان لنده تبریک گفت.

انتهای پیام /