یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه الف

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: به پاسداشت فداکاری دانش‌آموز ایثارگر ایذه‌ای، زمین ورزشی فاز هشت مسکن مهر پردیس به نام "علی لندی" نام‌گذاری شد و به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هوای شهرهای تبریز، اهواز، اراک، کرج، مشهد، اصفهان و تهران امروز دوشنبه به ترتیب با شاخص های 103، 108، 126، 127، 132، 142 و 144 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای از صاحب نظران، اساتید دانشگاهی و جامعه نخبگانی برای حل مسئله کم آبی در کشور دعوت کرد.

خبرگزاری ایسنا

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از صاحب نظران، کنشگران، اساتید دانشگاهی و جامعه نخبگانی در حوزه محیط زیست دعوت کرد تا راهکارهای خود را برای حل مساله کم‌آبی ارائه کنند.

خبرگزاری میزان

طی سال‌های اخیرکشورهای با اقلیم خشک و نیمه‌خشک از جمله ایران اسلامی با تأثیرپذیری بیشتری از خشکسالی با مشکلات بیشتری مواجه شده‌اند، باید توجه داشت که توزیع صنایع و خدمات و همچنین الگوی کشت در هر استان و منطقه الزاما می‌بایست متناسب با توان اکولوژیکی و ظرفیت ذخایر آبی همان منطقه باشد.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها وزیر کشور با تأکید بر اینکه نباید وقت انقلاب، مردم و دولت را با حرف‌های حاشیه‌ای تلف کرد، گفت: دولت به‌شدت از ورود به مسایل حاشیه‌ای پرهیز می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پژوهشکده محیط زیست دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دفتر مطالعات زاینده‌رود دانشگاه اصفهان می‌تواند مقدمات ستادی هم‌اندیشی را فراهم کند، راهکارهای دانشگاه اصفهان برای احیای زاینده رود و حل مسائل این حوضه آبریز را مطرح کرد.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی نسبت به احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر در 3 استان کرمان و هرمزگان و سیستان هشدار داده و هوای کلان‌شهرها را با افزایش آلاینده ها برای روزهای آینده پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس انجمن جراحان کودکان ایران با تاکید بر اینکه از بعد علمی در جراحی کودکان از بسیاری از کشورها جلوتر هستیم، گفت: با توجه به سطح علمی، وضعیت پزشکان و امکانات موجود آماده پذیرش دستیاران خارجی برای ارائه آموزش و تربیت جراحی کودکان هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از سه شنبه 9 آذر تا پایان وقت چهارشنبه 10 آذر انباشت آلاینده‌های جوی، همراه با کاهش کیفیت هوا در شهرهای اصفهان، کرج، تهران و مشهد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد زیدآبادی نوشت: گویا آقای احمدی‌نژاد سخنان و برنامه‌های دولت خود را در طول هشت سال ریاست جمهوریش به کلی از یاد برده است زمانی که از حفر بی‌رویه چاه برای توسعه کشاورزی قاطعانه دفاع می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: زیدآبادی نوشت که گویا آقای احمدی‌نژاد سخنان و برنامه‌های دولت خود را در طول هشت سال ریاست جمهوریش به کلی از یاد برده است زمانی که از حفر بی‌رویه چاه برای توسعه کشاورزی قاطعانه دفاع می‌کرد. گفته می‌شود در طول ریاست جمهوری او حدود سیصد هزار چاه غیرقانونی حفر شده است! بدون شک او در پدید آمدن بحران کنونی آب اگر بیش از دیگران مقصر نباشد، حتما کمتر نیست.

خبرگزاری دانا

سنگ‌های قدیمی که در قبرستان هفشجان قرار گرفته است با نقوشی مزین شده‌اند که بیانگر زن یا مرد بودن میت است و نشان از فرهنگ و اقتصاد غنی مردم در آن دوران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت بهداشت اعلام کرد، در روز شنبه هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز کرونایی نیست، اما 22 شهر در وضعیت نارنجی، 207 شهر در وضعیت زرد و 219 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.