شنبه 29 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه عصر ایران

تجمع‌کنندگان می‌گویند اگر قرار است آبی از چهارمحال و بختیاری به استان‌های دیگر انتقال پیدا کند باید در گام اول نیازهای مبدا دیده شود.

خبرگزاری دانا

پیش از ظهر امروز جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری در شهرکرد در حمایت از منابع آبی این استان تجمع کردند.

خبرگزاری ایسنا

جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه (سوم آذر) در یک گردهمایی با هدف مخالفت با اجرای پروژه‌های انتقال آب از چهارمحال و بختیاری به استان‌های کویری، در محل امامزادگان دو خاتون شهرکرد دور هم جمع شدند تا صدای گلایه خود را به گوش مسئولان برسانند. در این تجمع، رئیس کمیته صیانت از آب این استان نیز حضور داشت و سخنرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مردم شهرکرد در اعتراض به کم آبی تجمع گردند تا اعتراض خودر ا به گوش مسئولین برسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همشهری نوشت: محمدرضا باهنر گفت:‌من اینجا یک جمله معترضه هم بگویم که در 8،7‌ماه پایانی دولت گذشته متأسفانه نیروهای انقلابی و اصولگرا و... هجمه زیادی به دولت گذشته وارد می‌کردند و وعده می‌دادند که اگر دولت عوض شود، همه مشکلات حل می‌شود. خب، این وعده غیرممکنی بود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجموعه نظام به این نتیجه رسیده‌اند که مذاکرات باید ادامه پیدا کند. ادامه مذاکره، یعنی باید راه‌هایی برای تفاهم پیدا بکنیم وگرنه که مذاکره برای ما اصل نیست

وب‌گاه عصر ایران

گزارش صداوسیما از سومین روز اعتراض مردم شهرکرد به بحران مدیریت آب در ایران را ببینید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه مسابقات هفته‌های چهارم تا هفتم لیگ برتر فوتبال زنان اعلام شد. لیگ برتر فوتبال زنان از 22 آبان آغاز شد.

وب‌گاه الف

باهنر: هجمه به دولت‌ها را موجب بالارفتن مطالبات مردم خواهد شد. در دیدارهای رو در روی مقامات دولت سیزدهم با مردم نباید به‌گونه‌ای رفتار کرد که مطالبات بیشتر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی بستا بازیکن مس رفسنجان که دچار سانحه رانندگی شده بود، پس از حدود سه هفته روز گذشته درگذشت.

خبرگزاری میزان

برنامه مسابقات هفته‌های چهارم تا هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به کاهش دما تا 10 درجه سانتیگراد در شمال کشور از آلودگی هوای شهرهای پرجمعیت تا اواسط هفته آینده خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

پنجشنبه (4 آذرماه) بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان همراه با کاهش 8 تا 10 درجه ای دما ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به کاهش دما تا 10 درجه سانتیگراد در شمال کشور از آلودگی هوای شهرهای پرجمعیت تا اواسط هفته آینده خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت بهداشت گزارش داد: در روز سه‌شنبه 2 آذر 1400، هشت شهر کشور در وضعیت قرمز، 58 شهر در وضعیت نارنجی، 236 شهر در وضعیت زرد و 146 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هوای شهرهای مشهد، قم، تبریز و تهران امروز سه شنبه به ترتیب با شاخص های 102، 103، 135 و 137 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و هوای کرج با شاخص 159 ناسالم برای تمام گروه ها است.