یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: هوای کرج با شاخص 159 ناسالم برای تمام گروه‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هوای شهرهای مشهد، قم، تبریز و تهران امروز سه شنبه به ترتیب با شاخص های 102، 103، 135 و 137 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و هوای کرج با شاخص 159 ناسالم برای تمام گروه ها است.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایسنا

همزمان با اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از اول آذرماه، سفر با وسایل نقلیه عمومی و استفاده از مراکز اقامتی، مشروط به ارائه کارت واکسن و یا تست PCR منفی شده، درحالی‌که همچنان سفر به شهرهای قرمز و نارنجی جریمه دارد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: رئیس‌جمهور با حضور در سیاه چادرها و مناطق محروم و شهرهای مختلف از نزدیک مشکلات مردم را می‌شنود و یک فضای نشاط و امید را به مردم انتقال می‌دهد.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف از امروز در نوار شمالی کشور آغاز و تا شنبه آینده در 13 استان ادامه خواهد یافت و در این استان‌ها کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دما در برخی مناطق دیده خواهد شد.

وب‌گاه تابناک

حمله‌های اسرائیل؛ مانع اصلی تفاهم ایران و آژانس، کلاف سردرگم ارز ترجیحی، ارثیه پر دردسر برای دولت سیزدهم، پول مسافرکشی بیشتر از حقوق مصوب شورایعالی کار، سکوت مجمع تشخیص و دو پاسخ متفاوت، جهش سنگین واردات با ارز 4200 تومانی، فوتی‌های کرونا دو رقمی شد، موضع مراجع بهداشتی کشور درباره تولید داروی جدید در ایران و جزئیات نقشه راه اقتصاد، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های...

خبرگزاری ایسنا

جمعی از مردم، کشاورزان و فعالان زیست‌محیطی چهارمحال و بختیاری از روز یکشنبه 30 آبان با حضور در یک تجمع در مقابل استانداری این استان در شهرکرد خواستار توقف پروژه‌های انتقال آب از این استان به استان‌های دیگر برای مصارف غیرشرب و رعایت عدالت در توزیع آب شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نگاه دولتمردان به عنصرمهمی تحت عنوان ملت و جایگاه آن در تصمیمات مدیریتی، در بروز یا عدم بروز معضلات و بحران های بزرگ تاثیر به‌سزایی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بحران ناشی از ظهور ویروس منحوس کرونا در جهان زندگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه را تغییر داد و باعث شد تا مردم در این حوزه‌ها با مصائب و مشکلات متنوعی روبه رو شوند. چالش‌هایی که با وجود گذشت زمان، همچنان وجود دارد و خودنمایی می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عصر امروز مردم شهرکرد در اعتراض به طرح‌های انتقال آب از استان چهارمحال و بختیاری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز مردم شهرکرد برای پیگیری دغدغه‌های آبی مقابل استانداری چهارمحال بختیاری تجمع کردند تا خواسته‌های خود را به گوش مسئولان برسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عصر امروز مردم شهرکرد در اعتراض به طرح‌های انتقال آب از استان چهارمحال و بختیاری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خبرگزاری مهر

شهرکرد - در جلسه هیئت دولت، «غلامعلی حیدری سودجانی» به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.