یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: با مسببان التهاب در اصفهان پس از شناسایی، برخورد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده شهرکرد در مجلس درباره لزوم گرفتن تضمین از آمریکا برای احیای برجام، گفت: بالاترین تضمین این است که در مرحله اول کلیه تحریم‌ها را لغو کنند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر کشور روز پنجشنبه در دیدار سرزده از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ بخش بازفت از نزدیک روند بازسازی واحدهای مسکونی این شهرستان را ارزیابی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پاییزه کتاب با فروش نزدیک به 30 میلیارد تومان، در شهرهای بزرگ پایان یافت و در شهرهای کمتر توسعه یافته تا 8 آذر ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

این دانشگاه‌ها می‌توانند "در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی"، نظرات خود را تا امروز، چهارم آذرماه جاری به مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ارسال کنند.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در نامه‌ای به روسای تعدادی از دانشگاه‌ها، از این دانشگاه‌ها خواست که نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود را در خصوص «احیای زاینده‌رود و حل مسائل این حوضه آبریز» به این مرکز ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر کشور با اشاره به خشکسالی و کم‌آبی در کشور گفت: دولت و استانداران در تلاشند تا موضوع کم‌آبی را به خوبی مدیریت کنند؛ در این حوزه فکر و تدبیر می‌شود و مشکلات با صبر و تحمل حل خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری نویدبخش حل مشکلات آبی و بیکاری در این استان است.

خبرگزاری دانا

ااحمد وحیدی گفت: دولت سیزدهم برای توسعه چهارمحال و بختیاری برنامه دارد و امید است بتوانیم به این برنامه پیش بینی شده دست پیدا کنیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر کشور با اشاره به وجود وحدت و انسجام بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مردم چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات این استان به‌خصوص در حوزه بیکاری و آب با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد و انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - آیین غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج، با حضور وزیر کشور در گلزار شهدای شهرکرد برگزار شد.

وب‌گاه تابناک

احمد وحیدی، وزیر کشور دقایقی قبل برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری وارد این استان شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر کشور در سفر به شهرکرد گفت: امید است در دولت سیزدهم گام‌های بلندتر و قوی‌تری برای رشد و توسعه چهارمحال و بختیاری برداشته شود.

خبرگزاری ایسنا

جمعی از مردم، کشاورزان و فعالان زیست‌محیطی چهارمحال و بختیاری چهارشنبه 3 آذرماه، با تجمع در میدان امامزادگان دو خاتون شهرکرد خواستار توقف پروژه‌های انتقال آب از این استان، به استان‌های کویری برای مصارف غیرشرب شدند، آن‌ها معتقدند اجرای این پروژه‌ها تبعات زیست‌محیطی فراوانی دارد و زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.