شنبه 29 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری تسنیم

مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت: در رقابت‌های جهانی که قرار نیست قهرمان شویم، باید جوانانی را ببریم که کسب تجربه کنند و به جایی برسند که آسیا برای آنها کوچک باشد.

خبرگزاری مهر

کیش - مدیر هنری دومین جشنواره داستان صوتی کیش «واگویه‌های جنوب» از ارسال بیش از 850 دقیقه داستان به این رویداد هنری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان با 6 دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی شهرداری سیرجان به برتری 2 بر صفر برابر سپاهان اصفهان دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - سفرهای استانی دولت سیزدهم به جزء جدانشدنی فعالیت مسوولان تبدیل شده به نحوی که هر هفته با حضور در استان‌های مختلف ضمن اطلاع از آخرین وضعیت و مشکلات، پیگیر امور هستند تا باری از دوش مردم بردارند، رسمی که هفته های قبل نیز به جا آورده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: ارز 4200 تومانی منجر به ایجاد شبکه بزرگی از رانت، فساد اقتصادی، امضاهای طلایی و فرصت‌های عجیب برای سودجویی انحصارطلبان شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: ارز 4200 تومانی منجر به ایجاد شبکه بزرگی از رانت، فساد اقتصادی، امضاهای طلایی و فرصت‌های عجیب برای سودجویی انحصارطلبان شده که باید ضمن برخورد با آنها، عواید آن به جامعه هدف یعنی مستضعفین برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نباید اجازه لابی‌گری در مسئله آب داده شود، گفت: امروز باید باور کرد که کمبود آب وجود دارد و مطالبه برای هیچ شکل می‌گیرد، تقاضای مردم در حوزه آب مدیریت عقل‌محور است و همه شاهد اجرای عدالت در این موضوع باشیم.

وب‌گاه فرارو

شهرداری سیرجان در دیدار مهم هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان به برتری رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان با ادامه صدرنشینی خاتون بم و شکست سپاهان برابر سیرجان پایان یافت.

خبرگزاری ایسنا

شهرداری سیرجان در دیدار مهم هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان به برتری رسید.

خبرگزاری تسنیم

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم صدرنشین خاتون بم و شکست سپاهان پیگیری شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام المسلمین محمدعلی نکونام گفت: در حال حاضر چیزی کمتر از 200 میلیون مترمکعب آب در سد زاینده رود مانده این در حالی است که باید بیش از 2 میلیارد مترمکعب آب در پشت سد ذخیره شود، همچنین خروجی این سد دو برابر ورودی آن است که این یک فاجعه است.

وب‌گاه عصر ایران

در این اجتماعات آبی، حضور همگانی را در چهارمحال و بختیاری را شاهد بودیم که باید از همه اقشار تشکر کرد،