شنبه 9 تیر 1403

شهرک صهیونیست نشین سدیروت بمباران شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
شهرک صهیونیست نشین سدیروت بمباران شد

اقتصادنیوز: گروه مقاومت سرایا القدس اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین سدیروت در غلاف غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع خبری جمعه شب از حملات موشکی مقاومت فلسطین از غزه به سمت شهرک صهیونیست نشین سدیروت واقع در منطقه موسوم به غلاف غزه خبر دادند.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد، گروه مقاومت سرایا القدس اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین سدیروت در غلاف غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است.

بر اساس این گزارش، آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با غزه به صدا درآمده است.

خبر مرتبط باران موشکی حزب الله لبنان بر سر مواضع صهیونیست‌ها

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حملات گسترده علیه پایگاه‌های صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
شهرک صهیونیست نشین سدیروت بمباران شد 2