پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

شهریه مهدکودک‌ها چه زمانی اعلام می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شهریه مهدکودک‌ها چه زمانی اعلام می‌شود؟

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: تعرفه شهریه هنوز به‌صورت مصوب از وزارتخانه به دست ما نرسیده است. طبق بخشنامه‌ای که مربوط به سال 99 است، تمام پیش‌دبستانی‌ها و کودکستان‌ها و مهدهای کودک وابسته به بهزیستی، باید زیرنظر معاونت ابتدایی باشند اما برخلاف این بخشنامه، این گروه از آموزش‌وپرورش تفکیک شدند و زیرنظر سازمان تعلیم و تربیت هستند.

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: تعرفه شهریه هنوز به‌صورت مصوب از وزارتخانه به دست ما نرسیده است. طبق بخشنامه‌ای که مربوط به سال 99 است، تمام پیش‌دبستانی‌ها و کودکستان‌ها و مهدهای کودک وابسته به بهزیستی، باید زیرنظر معاونت ابتدایی باشند اما برخلاف این بخشنامه، این گروه از آموزش‌وپرورش تفکیک شدند و زیرنظر سازمان تعلیم و تربیت هستند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: امروز نمی‌توانیم شهریه قطعی را اعلام کنیم، ولی تا 15 مهر شهریه قطعی به مهدهای کودک اعلام خواهد شد. اگر مهدکودک یا پیش‌دبستانی برخلاف مقررات، شهریه گرفته باشند، کارگروه بررسی تخلفات در حوزه معاونت ابتدایی استان به‌محض گزارش تیم ارزیابی، حضور پیدا می‌کنند. در مرحله اول تذکر شفاهی به مهد داده می‌شود و در مرحله دوم، تذکر کتبی و پس از آن درصورت ادامه‌دار بودن تخلف، پروانه لغو می‌شود./ شهرآرانیوز

هم اکنون دیگران می خوانند 22 شهریور 1401 - 15:36

بیشتر بخوانید

شهریه مهدکودک‌ها چه زمانی اعلام می‌شود؟ 2