دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شهید طهرانی مقدم ایران را از هیچ، به کشوری موشکی مبدل کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شهید طهرانی مقدم ایران را از هیچ، به کشوری موشکی مبدل کرد

سردار کمالی در یادواره این شهید بزرگوار و 201 شهید شهرستان قیروکارزین گفت: شهید طهرانی مقدم ایران را از هیچ، به کشوری موشکی مبدل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سردار حمید کمالی مسئول قرارگاه سربازان خدا و عضو قرارگاه فرهنگی شهید طهرانی مقدم در یادواره شهید حسن طهرانی مقدم و 201 شهید شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: شهید حسن طهرانی مقدم فقط یک نظامی نبود بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری یک دانشمند پارسای بی ادعا، مخلص و خالص بود.

وی با بیان اینکه شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی جهان اسلام است عنوان کرد: خیلی ها در زمان حیات شهید طهرانی مقدم حتی تا لحظه شهادت ایشان کسی وی رانمی شناخت و این ازنشانه ایمان و اخلاص این شهید بود. سردار کمالی ابراز کرد: اینقدر ایران را حقیر کرده بودند که نخست وزیر کشور ما در مجلس ملی دوران پهلوی موقع صنعت ملی شدن نفت مسخره می کردند و می گفت شما نمی توا نید حتی آفتابه بسازید! اما شهید حسن طهرانی مقدم کشور ایران را از هیچ، به کشوری موشکی مبدل کرد. وی عنوان کرد: جانشینان شهید طهرانی مقدم راه ایشان را ادامه می دهند و در همین راستا افراد زیادی در کشور داریم که تا زمان شهادت ناشناخته هستند. همرزم شهید حسن طهرانی مقدم و سردار قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: در کشور از اینکه چند نفر اغتشاشگر نا امنی می‌کنند و در شاهچراغ خباثت کرده و مردم را به شهادت می رسانند اینها کار آدم های ضعیف است و ما ترسی از این ها نداریم بلکه برای شهادت آمده ایم. به گزارش شیرازه، یادواره شهید حسن طهرانی مقدم و 201 شهید شهرستان قیروکارزین با حضور سردار حمید کمالی مسئول قرارگاه سربازان خدا و عضو قرارگاه فرهنگی شهید طهرانی مقدم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعت شهید الماسی این شهر برگزار شد انتهای پیام /