سه‌شنبه 3 مهر 1403

شهید «عبدالله خسروی» نابغه اطلاعات و عملیات بود / شهدای مدافع حرم امنیت آفرین هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شهید «عبدالله خسروی» نابغه اطلاعات و عملیات بود / شهدای مدافع حرم امنیت آفرین هستند

سرهنگ کریمی گفت: شجاعت و توانمندی مدیریتی و رزمی از دیگر ویژگی های برجسته شهید «عبدالله خسروی» بود که با انگیزه فراوان در عملیات های مختلف نقش آفرینی کرد و شهید «عبدالله خسروی» به معنای واقعی نابغه اطلاعات و عملیات بود که با مدیریت قوی، ابتکار و خلاقیت در بسیاری از صحنه های عملیاتی و میدانی خوش درخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در آیین خاطره گویی شهدا در دفتر آستان قدس رضوی در اراک با موضوع سردار شهید مدافع حرم «عبدالله خسروی» گفت: شهید حاج «عبدالله خسروی» در حیات با برکت خود لحظه ای دست از مجاهدت و دفاع از ارزش های اسلامی برنداشت و نمونه یک مجاهد فی سبیل الله بود که در آزمون های سخت سربلند بیرون آمد.

وی افزود: ولایتمداری یکی از ویژگی های برجسته شهید خسروی بود که در حیات با برکتشان همواره چشم و گوشش به فرمان و بیانات ولایت بود و همواره برای تحقق بیانات تلاش نمود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: مجاهدت های شهید «عبدالله خسروی» هم در دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم و ارزش های اسلامی همواره چشمگیر و ماندگار است و حماسه هایی که حاج عبدالله در حیات بابرکتشان خلق نمود بسیار چشمگیر است.

وی بیان کرد: روحیه شهادت طلبی در شهید «عبدالله خسروی» موج میزد و برای رسیدن به مقام والای شهادت بیش از 30 سال مجاهدت شبانه روزی کرد و خالصانه در میدان های نبرد حضور چشمگیر داشت.

کریمی تأکید کرد: شجاعت و توانمندی مدیریتی و رزمی از دیگر ویژگی های برجسته شهید «عبدالله خسروی» بود که با انگیزه فراوان در عملیات های مختلف نقش آفرینی کرد و شهید «عبدالله خسروی» به معنای واقعی نابغه اطلاعات و عملیات بود که با مدیریت قوی، ابتکار و خلاقیت در بسیاری از صحنه های عملیاتی و میدانی خوش درخشید.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم امنیت آفرین هستند و در سخت ترین شرایط با مجاهدت همه جانبه دغدغه خدمت به مردم و جامعه اسلامی را عملیاتی کردند، گفت: الگوی شهدای مدافع حرم، اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: شهید «عبدالله خسروی» یکی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و مردم استان مرکزی به این مجاهد و سردار بی ادعا افتخار می کنند و امروز جوانان باید با مطالعه سیره رفتاری این شهید بزرگوار را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: شهید «عبدالله خسروی» در بسیاری از میدان های نبرد مردانه ایستادگی کرد و مقاومت را به معنای واقعی عملیاتی نمود و وصیت این شهید بزرگوار که فرمودند اصل شیعه مقاومت است حرف آخر را زد و امروز این وصیت نورانی باید مورد توجه ما قرار گیرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید والامقام «عبدالله خسروی» تجلیل به عمل آمد.