شنبه 14 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کارانه پرستاران با تعرفه جدید که قرار بود از اول دی امسال اعمال شود، در اواخر بهار سال 1401 پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

اجرای برنامه پزشک خانواده یکی از راهکارهای رفع مشکل درمان‌محوری نظام سلامت است؛ هنوز عزمی برای اجرای این برنامه به صورت فراگیر در وزارت بهداشت دیده نمی‌شود! مقامات بهداشتی در اجرای این برنامه باید اولویت‌ها و زیرساخت‌هایی را مدنظر قرار دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور مطالبه اصلی بازنشستگان همسان سازی حقوق و دائمی سازی آن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، از اجرای طرح عدالت و تعالی سلامت به عنوان جایگزین طرح تحول سلامت خبر داد و گفت: تفاوت های زیادی بین این دو طرح وجود دارد.

خبرگزاری میزان

در نشست مشترک فراکسیون‌های زنان و دیپلماسی سلامت مجلس با وزیر بهداشت مقرر شد کارگروهی مشترکی میان مجلس و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف ماده 27 تشکیل شود و عین اللهی در پی تاکیدات اعضای فراکسیون زنان بیان کرد که بحث جمعیت جزو اولویت‌های وزارتخانه قرار دارد و و همچنین موضوع سرطان‌های شایع در زنان را در طرح عدالت و تعالی سلامت جزو برنامه هایشان قرار خواهد داد.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت، از اجرای طرح عدالت و تعالی سلامت به عنوان جایگزین طرح تحول سلامت خبر داد و گفت: تفاوت های زیادی بین این دو طرح وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهرام عین الهی وزیر بهداشت در نشست مشترک فراکسیون‌های زنان و دیپلماسی سلامت مجلس گفت: در تلاش برای اجرای طرح عدالت و تعالی سلامت هستیم و بحث سرطان‌های شایع در زنان را در این طرح جزو برنامه‌های خود قرار می‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر کار در حوزه اشتغال صاحب ایده است، گفت: ایجاد اشتغال یک زنجیره است و در این زنجیره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دارا بودن مهم‌ترین وظیفه، بتواند مغز متفکر این حوزه باشد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیته بر لزوم افزایش پوشش خدمات پایه‌ای برای افراد دارای معلولیت تأکید شد.

خبرگزاری تسنیم

اخیراً انتشار خبری مبنی بر تعیین قیمت تمام شده خدمات درمانی از سوی سازمان نظام پزشکی نگرانی مردم را برانگیخته اما ویزیت پزشکان در سال آینده چه قدر خواهد شد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفته که شورای عالی بیمه به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد داده تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی رشد داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی نبود نظارت کافی بر زنجیره توزیع دارو، تخصیص ارز دولتی به تولید داروها باعث بروز فساد و قاچاق معکوس این اقلام شده است؛ با این وجود برای حذف ارز دولتی نیاز به افزایش حمایت‌ها و پوشش بیمه‌ای است.

خبرگزاری تسنیم

در پی نبود نظارت کافی بر زنجیره توزیع دارو، تخصیص ارز دولتی به تولید و واردات داروها باعث بروز فساد و قاچاق معکوس این اقلام شده است؛ با این وجود برای حذف ارز دولتی نیاز به افزایش حمایت‌ها و پوشش بیمه‌ای است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی بیمه سلامت با بیان این‌که حدود 6 تا 9 میلیون نفر تحت پوشش هیچ یک از بیمه‌ها نیستند؛ گفت: با حذف ارز دولتی داروها و تجهیزات پزشکی بیش از 100 هزار میلیارد تومان، باید به سازمان‌های بیمه‌گر تخصیص داده شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از آمادگی این سازمان بیمه‌گر برای پوشش خدمات مامایی خبر داد.