یک‌شنبه 17 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش تعرفه‌های پزشکی که هر سال در زمان تعیین تکلیف مورد مناقشه است، در سال 1401 نیز سازمان نظام پزشکی افزایش 60 درصدی تعرفه‌ها را پیشنهاد داد که مورد تایید وزارت بهداشت نبود و در نهایت دولت این پرونده را بست.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت، در ارتباط با تصویب تعرفه های پزشکی سال 1401، توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه تابناک

پایگاه اطلاع رسانی دولت با اعلام این خبر نوشت: هیات وزیران در جلسه امروز خود، به استناد بند (الف) ماده (9) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و به پیشنهاد مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور، کلیات تعرفه‌های سلامت و میزان رشد آن در سال 1401 را تصویب کرد. افزایشی که بعد از ساعاتی از تصویب، وزیر بهداشت میزانش را اعلام کرد.

وب‌گاه تابناک

تنها چند ساعت به نشست هیات دولت مانده که یکی از دستورکار‌های آن، تصویب تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی امسال است؛ همان تعرفه‌ای که پیشنهاد نظام پزشکی برای افزایشش به شدت نجومی بود تا جایی که حاضر شدند برای تحقق خواسته شان نگارش نامه‌های متعدد را در دستور کار قرار داده و با بیان ناقص و جهت دار حقایق در آن‌ها و همچنین به کارگیری مغلطه، مصوبه شورای عالی را تغییر دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، از تصویب تعرفه های پزشکی سال 1401 در جلسه روز یکشنبه هیأت وزیران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر بهداشت در دیدار جمعی از نمایندگان اتحادیه های دانشجویی گفت: از امسال ظرفیت پزشکی با تمرکز بر نقاط محروم و بومی‌گزینی، افزایش پیدا می کند و بدنبال افزایش ماندگاری پزشکان هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در دیدار جمعی از نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: بنده از 7 ماه پیش تا کنون 41 سفر استانی داشته ام و از قبل هم با محرومیت‌های کشور، آشنایی دارم. رئیس جمهور و اعضای دولت نیز تا کنون 19 سفر استانی داشته اند و حدود 12 هزار میلیارد تومان، اعتبار برای حل مشکلات و محرومیت زدایی اختصاص داده که بخشی از این...

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت در دیدار جمعی از نمایندگان اتحادیه های دانشجویی گفت: از امسال ظرفیت پزشکی با تمرکز بر نقاط محروم و بومی‌گزینی، افزایش پیدا می کند و بدنبال افزایش ماندگاری پزشکان هستیم.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب که پیگیر تصویب تعرفه های پزشکی در هیأت دولت هستم، نسبت به اعلام تعرفه های جدید سازمان نظام پزشکی واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان

وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب که پیگیر تصویب تعرفه‌های پزشکی در هیأت دولت هستم، نسبت به اعلام تعرفه‌های جدید سازمان نظام پزشکی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهرام عین اللهی نسبت به اعلام تعرفه های جدید سازمان نظام پزشکی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف ما، عدم پوشش 100 درصدی بیمه برای مردم است اما خوشبختانه امسال، اعتباراتی برای پوشش افراد فاقد پوشش بیمه در نظر گرفته و کار هم شروع شده است. در بحث اتباع بیگانه از نظر قوانین مشکلاتی داریم اما نشست هایی داشته ایم که مشکلات آنها نیز برطرف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه‌های پزشکی جدید پیشنهادی و منتشرشده اخیر از سوی سازمان نظام پزشکی، مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه‌های پزشکی جدید پیشنهادی و منتشرشده اخیر از سوی سازمان نظام پزشکی، مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت درباره چگونگی افزایش قیمت دارو در سال گذشته و تحمیل شدن بار این افزایش به مردم به جای بیمه‌ها توضیح داد.

وب‌گاه الف

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ضمن اشاره به افزایش قیمت دارو طی سال گذشته، گفت: به دنبال عدم تامین منابع مالی مناسب برای بیمه سلامت در جهت برقراری پوشش کافی بیمه دارو، قیمت‌ها افزایش یافت و افزایش قیمت‌ها تحت پوشش قرار نگرفت و این بار به مردم تحمیل شد.