یک‌شنبه 17 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور ایجاد زیرساخت و ساز وکار مورد نیاز نظام نوسازی چرخه تجویز تا مصرف دارو و ارائه خدمات سلامت در بستر الکترونیک، ساز و کار لازم را مشخص کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار لازم را برای تکمیل پروژه توسعه و استقرار نظام جامع سلامت الکترونیک و زیر پروژه‌های مصوب مربوطه و حفظ محرمانگی و حریم خصوصی اطلاعات سلامت را تعیین کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه 17 اسفند ماه) در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با بند‌های (الف)، (ب)، (ج)، و الحاق به بند (ب) تبصره 17 ماده واحده این لایحه موافقت کردند. در بند (الف) تبصره 17 ماده واحده این لایحه آمده است: به منظور رعایت عدالت در سلامت، گسترش نظام ارجاع و کاهش سهم پرداخت...

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان مجلس در مصوبه ای برای ایجاد زیرساخت و ساز وکار مورد نیاز نظام نوسازی چرخه تجویز تا مصرف دارو سازوکار تعیین کردند.

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان مجلس در مصوبه ای برای تکمیل پروژه توسعه و استقرار نظام جامع سلامت الکترونیک سازوکار تعیین کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان تصویب کردند که روستاییان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر بیست هزار (20.000) نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده شوند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مصوب کردند: روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا _ روستاییان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با مصوبه امروز نمایندگان مجلس، روستاییان، عشایر و ساکنین شهر‌های زیر 20 هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روستاییان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می شوند.

وب‌گاه تابناک

به نظر می‌رسد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در ماجرای استمهال و به تعویق انداختن اجرای طرح نسخه الکترونیک موفق نبوده و با مخالفت رییس جمهوری در این زمینه مواجه شده، حالا دست به دامان کمیسیون تلفیق و مجلس شده تا این طرح ملی را با تمام هزینه‌هایی که برای آن انجام شده، در قالب قانون بودجه 1401 به تعویق بیندازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه 1401، دولت را مکلف کردند نسبت به شناسایی اقشار کم درآمد فاقد بیمه سلامت و تحت پوشش قرار دادن رایگان آنها اقدام کند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که افراد کم درآمد فاقد بیمه پایه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس دولت را مکلف به شناسایی اقشار کم درآمد فاقد بیمه سلامت و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دادن آنها بدون نیاز به ثبت‌نام و حضور این افراد کردند.