یک‌شنبه 17 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه تابناک

ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم متولیان این سازمان صنفی یا صرف نظر کردن از تعرفه بخش‌های دیگر تشخیصی و درمانی مانند کارشناسان و دکتری‌های تخصصی (PhD)، روانشناسی و...، در جدول تنظیمی شان به مواردی مانند هتلینگ هم پرداخته و آن دسته از همکاران شان که صاحبان بیمارستان‌های بخش خصوصی هستند را هم در نظر گرفته اند. این در حالی است که در این بخش هم، یکی از رئوس مهم یعنی درجه بیمارستان در...

خبرگزاری تسنیم

اگرچه شورای عالی بیمه می‌گوید موافق افزایش 28.5 درصدی پایه افزایش تعرفه‌های خدمات سلامت است، اما شورای عالی نظام پزشکی ضمن رد این پیشنهاد، افزایش بیشتری را خواستار شده؛ توقعی که برآورده شدن آن با مشکلات بسیاری مواجه است.

خبرگزاری مهر

در ابتدای قرن جدید از تأمین اجتماعی و بیمه گری اجتماعی در ایران می‌توان ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را مرکز ثقل و گرانیگاه سیاست رفاهی و سیاست اجتماعی کشور دانست.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تعیین تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1401 متناسب با افزایش حقوق کارکنان در کشور شد و گفت: میزان پرداخت مستقیم از جیب مردم در بخش سلامت به بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در نامه «دکتر حجت الله عبدالملکی» آمده است: ضرورت دارد تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1401 متناسب با افزایش حقوق کارکنان در کشور، 10 درصد رشد داشته باشد و جزء حرفه‌ای تعرفه - سهم پزشک - در بخش خصوصی جهت اجرای بند 9-6 سیاست‌های کلی سلامت و ماده (9) قانون احکام دائمی برنامه‌های...

خبرگزاری میزان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به رئیس جمهور کشورمان خواستار تعیین تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1401 متناسب با افزایش حقوق کارکنان در کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کار و رفاه اجتماعی نوشت: ضرورت دارد تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1401 متناسب با افزایش حقوق کارکنان در کشور، 10 درصد رشد داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشنهاد افزایش 60 درصدی تعرفه‌های پزشکی درحالی از سوی سازمان نظام پزشکی مطرح شده است که معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت معتقد است 60 درصد از هزینه های سلامت در حال حاضر از جیب مردم پرداخت می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نام مدیران تسهیلات‌دهنده هم افشا شود و انتشار اسامی درکنار فشار افکار عمومی به وصول طلب‌ها کمک می‌کند، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری مهر

سند تحول دولت مردمی در حوزه سلامت به تربیت نیروی انسانی در گروه علوم پزشکی به صورت بومی، بورسیه دانشجویان و پذیرش پیوسته در تخصص تاکید کرده تا از این طریق مشکلات این حوزه را کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی دستور رئیس‌جمهور برای سرعت‌بخشی به روند تقویت شبکه بهداشت و درمان کشور، کمیسیون مدیریت دولت بررسی و تصمیم گیری درباره پیشنهادات وزارت بهداشت برای اجرای احکام امنیت شغلی پرستاران و تبدیل وضعیت و همچنین تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را آغاز کرد.