یک‌شنبه 15 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای عالی بیمه سلامت، با اشاره به شرایط همزمانی کرونا و آنفلوآنزای فصلی در سال جاری، از احتمال پوشش بیمه‌ای واکسن آنفلوآنزا برای گروه‌های پرخطر و کم درآمد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

چندی پیش به دنبال آنچه که انجمن CF، عوارض داروی "کرئوفورت" و سازمان غذا و دارو عدم تولید داروی داخلی در زمان مقرر می‌خواندند، نگرانی این بیماران نسبت به عدم واردات داروی کرئون شکل گرفت، موضوعی که سرانجام با وجود اینکه سازمان غذا و دارو معتقد است عوارض داروی داخلی به تایید انجمن‌های علمی نرسیده است، اما منجر به صدور مجدد مجور واردات دارو از سوی این سازمان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری سلامت، استانداردها و تعرفه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از موافقت شورای عالی بیمه سلامت برای پوشش بیمه‌ای دو خدمت تله مدیسین خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: 2 هزار و 452 نفر از اتباع بیگانه زیر پوشش خدمات بیمه سلامت این استان قرار دارندکه این افراد در سه شهرستان مجاز برای اتباع بیگانه استان سکونت دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری سلامت، استانداردها و تعرفه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعرفه‌گذاری خدمات تله مدیسین یا پزشکی از راه دور پس از تعریف استانداردهای آن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سال گذشته حدود 221 هزار میلیارد تومان دارو در کشور تولید و فروخته شده است. صاحبان صنایع دارویی معتقدند افزایش 12 درصدی قیمت دارو هزینه های آنان را جبران نمی کند اما متولیان بیمه می گویند، توان بیمه ها محدود است و بیمه ها سهمشان را در تامین هزینه های دارویی ایفا کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران نسبت به افزایش ناکافی تعرفه‌های پزشکی سال 99 و هزینه های سرباری تحمیل شده بر مراکز فیزیوتراپی ناشی از پاندمی کووید19 انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سازمان نظام پزشکی گفت: تعرفه‌های پزشکی باید حداقل به اندازه نرخ تورم که بالای 40 درصد است افزایش یابد، افزایش 15 درصدی تعرفه‌ها مورد قبول نیست، با این حال پزشکان نارضایی از تعرفه‌ها را وجه‌المصالحه دریافت اضافه از مردم نمی‌کنند و از مصوبات دولت تمکین می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت از آمادگی این سازمان برای پوشش بیمه‌ای خدمات تله مدیسین یا پزشکی از راه دور در راستای کنترل فاصله‌گذاری اجتماعی و توقف چرخه انتقال بیماری ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از 30 بهمن 98 که شیوع ویروس کرونا در ایران رسما اعلام شد حسن روحانی رئیس‌جمهور روزهای سخت و پرکاری را پشت سر گذاشته است. نگاهی به فعالیت‌های رئیس‌جمهور در سه ماه گذشته نشان می‌دهد که روحانی به طور متوسط هر روز و در بعضی موارد روزی دو بار در جلسات مرتبط با شیوع ویروس کرونا شرکت کرده و یا در روزهایی که جلسه‌ای برگزار نشده، به وزرا و مسئولان مربوطه دستورات لازم را برای مقابله...

خبرگزاری ایسنا

از 30 بهمن 98 که شیوع ویروس کرونا در ایران رسما اعلام شد حسن روحانی رئیس‌جمهور روزهای سخت و پرکاری را پشت سر گذاشته است. نگاهی به فعالیت‌های رئیس‌جمهور در سه ماه گذشته نشان می‌دهد که روحانی به طور متوسط هر روز و در بعضی موارد روزی دو بار در جلسات مرتبط با شیوع ویروس کرونا شرکت کرده و یا در روزهایی که جلسه‌ای برگزار نشده، به وزرا و مسئولان مربوطه دستورات لازم را برای مقابله با بیماری...

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس انجمن علمی کاردرمانی ایران در واکنش به تصویب تعرفه‌های نامعقول در حوزه توانبخشی در جلسه 7 اردیبهشت 99 در هیئت وزیران، گفت: این رویکرد بیشترین آسیب را به کلیت سلامت جامعه و افراد نیازمند به خدمات توانبخشی وارد می‌سازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران، در نامه‌ای به رئیس جمهور، به تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی سال 99 واکنش نشان داد. در این نامه آمده است: در برهه‌ای که جامعه پزشکی کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه و کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی، در خط مقدم حفاظت و صیانت از سلامتی و جان مردم رشادت و جان فشانی می‌نمایند...