یک‌شنبه 15 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری تسنیم

هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خصوصی در سال 99 را تصویب کرد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی در سال 1399 را تصویب و ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش عمومی غیردولتی در سال 1399 را ابلاغ کرد.

وب‌گاه الف

وجود تعارض منافع همیشه به فساد منجر نمی شود، اما وقوع هر فسادی در بستر یک موقعیت تعارض منافع رخ می‌دهد؛ بنابراین لازمه پیشگیری و مبارزه با فساد، مدیریت تعارض منافع احتمالی خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

رییس بنیاد بیماری های خاص، حضور در داروخانه ها جهت تامین دارو در شرایط کرونا را یکی از خطرات جدی برای بیماران خاص خواند و درباره وضعیت تامین داروی این بیماران و موارد ابتلا به کرونا در آنها توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد امور بیماری‌های خاص گفت: آماری از تعداد بیماران خاص که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند نداریم، البته تعدادی از این بیماران به کرونا مبتلا شدند، اما خوشبختانه مرگ و میر در این بیماران کم بوده است.

وب‌گاه الف

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از ارائه پیشنهادات تعرفه‌ای پزشکی سال 1399 به هیات دولت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از ارائه پیشنهادات تعرفه‌ای پزشکی سال 1399 به هیات دولت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیماران مبتلا به کرونا که درمان می‌شوند، این روزها خون‌شان حکم پادتن را دارد؛ معمولا از بیماران کرونایی خواسته می‌شود که به جای خون، پلاسما اهدا کنند تا برای تولید دارو یا واکسن از آن استفاده شود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: اگر کسی دو هفته از بهبود علائم بالینی او درمورد ابتلا به کرونا گذشته باشد و چه بستری بوده و چه در منزل مورد مراقبت قرار گرفته، مشروط به اینکه تست «پی سی آر» (PCR) منفی کرونا داشته باشد، می‌تواند پلاسما اهدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شیوع ویروس کرونا در ایران و تلاش رئیس جمهور برای مدیریت این بیماری باعث شد تا حسن روحانی از روز اول تا 14 فروردین با ریاست 10 جلسه مهم و شرکت در 42 ویدئوکنفرانس، تنها در 14 روز ابتدای سال 1399، پرکارترین و پردغدغه‌ترین نوروز خود را تجربه کند.

خبرگزاری ایسنا

شیوع ویروس کرونا در ایران و تلاش رئیس جمهور برای مدیریت این بیماری باعث شد تا حسن روحانی از روز اول تا 14 فروردین با ریاست 10 جلسه مهم و شرکت در 42 ویدئوکنفرانس، تنها در 14 روز ابتدای سال 1399، پرکارترین و پردغدغه‌ترین نوروز خود را تجربه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پوشش بیمه‌ای داروی ماسیتنتان در درمان پرفشاری اولیه ریوی با خود پرداخت 10 درصد از ابتدای سال 1399 اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پوشش بیمه‌ای داروی ماسیتنتان در درمان پرفشاری اولیه ریوی با خودپرداخت 10 درصد از ابتدای سال 1399 اجرا می‌شود.