یک‌شنبه 15 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری سلامت، استانداردها و تعرفه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که پوشش بیمه‌ای خدمات تله مدیسین یا پزشکی از راه دور در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: رشد 15 درصدی تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی واقع‌بینانه و مورد قبول جامعه پزشکی نیست و کاهش کیفیت خدمات درمانی و تعطیلی مراکز پزشکی را به همراه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: روز گذشته تعرفه های پزشکی که در جلسه 7 اردیبهشت 1399 هیات وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور و به استناد قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور، تصویب شده بود، برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.

وب‌گاه فرارو

تعرفه‌های خدمات پزشکی تشخیصی و درمانی سرپایی و بستری در بخش‌های دولتی، خصوصی، خیریه و عمومی (غیردولتی) در هیات دولت تصویب و اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته تعرفه‌های پزشکی که در جلسه 7 اردیبهشت 1399 هیات وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور و به استناد قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور، تصویب شده بود، برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.

خبرگزاری ایسنا

روز گذشته تعرفه های پزشکی که در جلسه 7 اردیبهشت 1399 هیات وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور و به استناد قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور، تصویب شده بود، برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: تعرفه‌های مصوب دولت برای خدمات تشخیصی و درمانی در سال 99 که با حدود 15 درصد افزایش تصویب شده، مورد تایید سازمان نظام پزشکی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیئت وزیران تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی در سال 1399 را تصویب و برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ذی ربط ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری میزان

مصوبه تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خیریه و موقوفه در سال 1399 برای اجرا به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

مصوبه تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خیریه و موقوفه در سال 99 ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت هیئت وزیران در جلسه 7 اردیبهشت 1399 به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور و به استناد قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خیریه و موقوفه در سال 1399 را تصویب...

خبرگزاری ایسنا

تصویب نامه موضوع تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خیریه و موقوفه در سال 1399 برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.