یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شوک به رئال؛ دومین مصدومیت رباط صلیبی در یک هفته!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
شوک به رئال؛ دومین مصدومیت رباط صلیبی در یک هفته!

ورزش سه نوشت: باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و بین 6 تا 9 ماه دور از میادین خواهد ماند.

خبر بد و نگران کننده برای رئال امروز تایید شد. میلیتائو دیشب در بازی برابر بیلبائو از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپ خود آسیب دیده و سه شنبه جراحی خواهد شد.

حرکات و اشک های او ترس از یک آسیب جدی را افزایش داد و آزمایش ها نیز این را تأیید کردند. رئال مادرید تنها چند روز پس از اینکه تیبو کورتوا در تمرین از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد، حالا با شوک از دست دادن میلیتائو برای مدتی طولانی روبه‌رو شده است.

میلیتائو به محض شروع نیمه دوم برای مهار سانست رفت، اما در تلاش برای متوقف کردن بازیکن اتلتیک، رباطش را از دست داد. او بلافاصله روی زمین دراز کشید و از درد به خودش پیچید. میلیتائو با اشک و گریه میدان را ترک کرد و رودیگر جایگزین او شد.

اگرچه برانکارد وارد شد تا بازیکن برزیلی را به بیرون منتقل شود اما او در نهایت با حمایت دو پزشک تیم زمین را ترک کرد. وقتی او بدون برانکارد زمین را ترک کرد، برخی خوشبین شدند که مصدومیتش جدی نیست اما این تصور درست نبود.

این مصدومیت باعث شده تا اکنون کارلو آنچلوتی فقط سه مدافع میانی در دسترس داشته باشد: آلابا، رودیگر و ناچو.

این سه باید در ماه‌های بعدی که میلیتائو نمی‌تواند در آن‌ها شرکت کند، بار بزرگ مسئولیت دفاعی تیم را بر دوش بکشند. خروج رافا مارین و پابلو رامون از کاستیا نیز باعث شده تا رئال در تیم دوم خود میز گزینه خوبی برای جانشینی میلیتائو نداشته باشد.

باید دید که آیا رئال مادرید، به دنبال یک مدافع جدید خواهد بود یا خیر.

258 25

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1801039