شنبه 15 اردیبهشت 1403

شکست خانگی تیم والیبال شهرداری گنبد، رفتن به پلی آف سخت شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شکست خانگی تیم والیبال شهرداری گنبد، رفتن به پلی آف سخت شد

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمان و همنام ارومیه‌ای خود شکست خورد تا رفتن به مرحله پلی آف برای این تیم سخت‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازیکنان تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر امروز چهارشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان تیم رده سومی شهرداری ارومیه بودند که با وجود یک بازی خوب و برابر اما نتوانستند از سد این تیم بگذرند و متحمل شکست خانگی دیگری در کارنامه خود شدند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در این بازی در دست اول حرفی برای گفتن نداشت و شهرداری ارومیه توانست بازی خوب خود را به میزبان تحمیل و با نتیجه 25 بر 18 این دست را به نفع خود به پایان برساند.

بازیکنان عظم جزیده اما در دست دوم این بازی به خود آمده و بازی برابر و نزدیکی را مقابل شهرداری ارومیه به نمایش گذاشتند اما با برخی اشتباهات در امتیازات پایانی، این دست را با نتیجه 28 بر 26 به میهمان خود واگذار کردند.

تیم شهرداری گنبدکاووس برای جبران 2 دست باخته، در دست سوم این دیدار به آب و آتش زد و بازی نسبتا خوب و برابری را نیز به نمایش گذاشتند اما باز هم در امتیازات پایانی دچار اشتباهات فردی شدند و این دست را نیز با نتیجه 26 بر 24 به میهمان ارومیه‌ای خود واگذار کردند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس با این باخت خانگی که قضاوت آن برعهده "محمد محبوب عشق دوست" و "سیدمحمد موسوی" به ترتیب به‌عنوان داور اول و دوم بود، شمار شکست‌های خود در لیگ برتر امسال را به عدد 14 رساندند و با 9 بُرد و کسب 30 امتیاز فعلا در رده دهم جدول 14 تیمی قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از مهمانان ویژه این بازی بودند که به سبب شیوع دوباره کرونا با تعداد اندکی تماشاگر برگزار شد.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و چهارم این مسابقات یکشنبه 17 بهمن ماه جاری در خانه میزبان راه یاب ملل مریوان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های 97 و 98 در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

برچسب‌ها