جمعه 31 فروردین 1403

شکست مفتضحانه مرادی در انتخابات جهانی وزنه‌برداری

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

علی مرادی انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری موفق نشد در پست هایی که کاندیدا بود، رای بیاورد.

به گزارش ایسنا، رئیس بازنشسته و برکنارشده فدراسیون وزنه‌برداری ایران، در پست های ریاست، دبیرکلی، نایب رییسی و عضویت در هیات اجرایی کاندیدا شد که از ریاست انصراف دادو در بقیه پست ها هم موفق به کسب رای لازم نشد.

برای پست دبیر کلی، 15 نفر کاندیدا بودند که در پایان سه نفر در انتخابات باقی ماندند و بقیه انصراف دادند.

علی مرادی با نمایندگان ایتالیا، پرو به رقابت پرداخت که در پایان جوزه کارلوس گونزالس از پرو به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی انتخاب شد.

برای پست پنج نواب رییس فدراسیون جهانی، اورسلا پاپاندرئا از آمریکا (نایب رییس اول)، پترو کول از چک، دوریس تراویزو از ونزوئلا، پیروس دیماس از یونان، آتیلا آدامفی از مجارستان رای آوردند.

علی مرادی با وجود اینکه در انتخابات باقی ماند اما رای نیاورد.

مرادی از کاندیاتوری ریاست فدراسوین جهانی انصراف داد و محمد جلود از عراق توانست برای چهار سال ریاست فدراسیون جهانی را برعهده بگیرد.

برای 10 عضو هیات اجرایی، محمدحلابی از عربستان، فلورین اشپرل از آلمان، هیرومی میاکی از ژاپن، فرانسیس کورتین از بریتانیا، تام یونگ جو از سنگاپور، وین زین چانگ از چین تایپه، فاطی مسمودی از تونس، سالوادوره کوفا از برزیل، گاردینا دیپروی از آفریقای جنوبی و یزینی اسکیول از کاستاریکا رای آوردند.

علی مرادی در انتخابات این پست هم ماند اما رای نیاورد. به این ترتیب علی مرادی در انتخابات فدراسیون جهانی شکست خورد.

انتخابات کمیسیون ها و کمیته های فدراسیون جهانی فردا (یکشنبه) برگزار می شود و علیرضا قریشی و محسن بیرانوند برای عضویت در کمیته های فنی و مربیان کاندیدا هستند.