جمعه 27 مهر 1403

صادرات بیش از 5 میلیون بشکه نفت عراق به آمریکا طی یک ماه

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
صادرات بیش از 5 میلیون بشکه نفت عراق به آمریکا طی یک ماه

«دولت عراق اعلام کرد که در ماه ژوئن 5 میلیون و 425 هزار بشکه نفت خام به آمریکا صادر کرده است که میانگین آن 180 هزار بشکه در روز است که کمتر از ماه می‌که 5.806 میلیون بشکه و به طور متوسط 187 هزار بشکه در روز بود، است».

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده آمریکا روز شنبه (امروز) اعلام کرد که صادرات نفت عراق به این کشور در ماه ژوئن بیش از 5 میلیون بشکه بوده است.

به گزارش شفقنا، «دولت عراق اعلام کرد که در ماه ژوئن 5 میلیون و 425 هزار بشکه نفت خام به آمریکا صادر کرده است که میانگین آن 180 هزار بشکه در روز است که کمتر از ماه می‌که 5.806 میلیون بشکه و به طور متوسط 187 هزار بشکه در روز بود، است».

وی افزود: «عراق در هفته اول ژوئن به طور متوسط 228 هزار بشکه در روز نفت خام به آمریکا صادر کرده است، در حالی که در هفته دوم به طور متوسط 164 هزار بشکه در روز و در هفته سوم به طور متوسط 195 هزار بشکه در روز صادر شد، با اشاره به اینکه صادرات هفته چهارم به طور میانگین به 191 هزار بشکه در روز بوده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: «عراق در صادرات خود به آمریکا طی یک ماه گذشته، پس از کانادا که رتبه اول را به عنوان کشوری که بیشترین صادرات نفت به آمریکا را صادر می‌کند، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است و پس از آن مکزیک، عربستان سعودی و کلمبیا قرار دارند».

از میان اخبار

کشور ما بیشتر از اقتصاددان خوب، دیپلمات خوب می‌خواهد

سن گواهینامه تغییر کرد