شنبه 15 اردیبهشت 1403

صدور کیفرخواست برای پرونده فساد ارزی 800 هزار یورویی در اردبیل

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
صدور کیفرخواست برای پرونده فساد ارزی 800 هزار یورویی در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از صدور کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ 800 هزار یورو خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از صدور کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ 800 هزار یورو خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ 800 هزار یورو معادل ارزش روز 570 میلیارد ریال...

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از صدور کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ 800 هزار یورو خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ 800 هزار یورو معادل ارزش روز 570 میلیارد ریال صادر و پرونده به دادگاه ذی‌صلاح ارسال شد.

وی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضائی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضائی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

صدور کیفرخواست برای پرونده فساد ارزی 800 هزار یورویی در اردبیل 2