دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صدیقی: تیم ملی ایران یک پیروزی خوشحال‌کننده داشت و برای صعود هم کم نگذاشتند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
صدیقی: تیم ملی ایران یک پیروزی خوشحال‌کننده داشت و برای صعود هم کم نگذاشتند

امام جمعه موقت تهران گفت: تیم ملی پیروزی خوشحال‌کننده‌ای داشتند و برای صعود کم نگذاشتند اما رسم مسابقه این است که برد و باخت دارد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نمازجمعه با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) و ورز بسیج، با بیان اینکه امت بسیجی و امام امت یک روح اند که در آینه‌های مختلف تجلی دارد و تک تک شما روح رهبر انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای در وجودتان هست، گفت: حضرت زینب روح حسینی داشت و کارهایش رنگ و بوی امام حسین (ع) را داشت. حضرت زینت سخت‌ترین تهدیدات و بحران‌ها را به بهترین فرصت‌ها تبدیل کرد؛ امروز اعتلای شهدای ما که به جایی رسیدند که همه بزرگان اهل معرفت آرزویش را داشتند و شهدای ما در سنین جوانی به قله قرب الهی نائل شدند، به برکت حضرت زینب است. ایشان همه جا در اطاعت از ولایت آنچنان استوار بودکه برای همیشه می‌شود بعنوان آموزگار ره‌یافته و نمره گرفته مطرحش کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی ما همه جا شجاع بود تجارب فراوانی را اندوخته بود و فتوحاتی داشت اما در برابر نائب امام زمان خویش سردار و سرلشکر نبود و سرباز و دلداده بود؛ آنچه بسیج را بسیج کرده است این بود که امام هم افتخار می‌کرد بسیجی است.

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره حضور تیم ملی تیم ملی در جام جهانی، گفت: تیم ملی پیروزی خوشحال‌کننده‌ای داشتند و برای صعود کم نگذاشتند اما رسم مسابقه این است که برد و باخت دارد. امیدواریم همه وزارتخانه‌های بخصوص وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش دقت کافی برای امور آموزشی و فرهنگی در زیر مجموعه‌هایشان داشته باشند.

این خبر در حال تکمیل است...