شنبه 29 اردیبهشت 1403

صنایع غرب بندرعباس وضعیت سه روستای همجوار خود را بررسی کنند / لزوم رعایت اخلاق در انجام کارهای مردمی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
صنایع غرب بندرعباس وضعیت سه روستای همجوار خود را بررسی کنند / لزوم رعایت اخلاق در انجام کارهای مردمی

مرادی با بیان اینکه سه روستا در جوار صنایع غرب شهر بندرعباس قرار گرفته اند گفت: نیاز می دانیم در باب مسئولیت های اجتماعی، صنایع مستقر در اطراف این روستاها به وضعیت مردم ساکن توجه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد مرادی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آئین گرامیداشت هفته ملی محیط زیست در محل سالن اجتماعات شرکت نفت ستاره خلیج فارس اظهار کرد: بیش از 30 هزار نفر نیروی انسانی در غرب بندرعباس مشغول به کار هستند، این عزیزان بهداشت، امنیت و آرامش می خواهند و همچنین انتظار است که این موارد را نیز بتوانند منتقل کنند.

مرادی افزود: آلایندگی صنایع و پالایشگاه‌های ما برای مردم مهم است و اگر آسیبی متوجه مردم شود باید جلوی آن را بگیریم.

وی با بیان اینکه اگر بی توجهی و سوء مدیریت حادث شود، ما وظیفه داریم آنجا ورود کنیم، گفت: باید جایگاه مردم را بشناسیم و حفظ نماییم که این حمایت و پشتیبانی نیز در کنار این موضوع مهم قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان عضوی از کمیسیون انرژی مجلس که سه مجموعه کلان کشور به صورت مستقیم با ما سر و کار دارد، امروز اگر بنا بر این هست که همه قوا در کنار همدیگر کار کنند و مشکلات کشور را برطرف کنند، ما باید تمام سعی و تلاش خود را نماییم که اقتصاد و معیشت مردم را بهبود بخشیم و این اقدام زمانی اتفاق می افتد که از حواشی، خود را دور نماییم و تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

مرادی گفت: امروز اگر نگرانی ها منتقل می شود، باید همه موضوعات را در کنار همدیگر ببینیم، اگر قانون، اجرای 25 درصدی محیط زیست در فضای هر صنعت را به ما تکلیف کرده اند؛ باید آن را اجرایی کنیم.

وی خطاب به مدیران صنایع مستقر در غرب بندرعباس با بیان اینکه اگر در حوالی ما و همسایگی ما سه روستای بزرگ و پرجمعیت (بارغین، دوگردان و تیاب) قرار گرفته است، ابراز کرد: نسبت به آنها مسئول هستیم و باید نسبت به رفع مشکلات آنها نیز اقداماتی را انجام دهیم و تاثیر آلایندگی بر زندگی آنها را نیز بررسی نماییم.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: امروز عهد ببندیم که چارچوب اخلاقیات را رعایت کنیم تا بتوانیم برای مردم کار انجام دهیم و اگر توانستیم این مشکل را با وجدان خودمان حل کنیم، با مردم نیز حل می شود.

انتهای پیام /