یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزندان اناث در صورت نداشتن شغل یا شوهر و فرزندان ذکور تا سن بیست سالگی و بعد از آن منحصراً در صورتی که معلول از کار افتاده نیازمند باشند یا اشتغال به تحصیلات دانشگاهی داشته باشند، حسب مورد از کمک هزینه اولاد، بیمه و مستمری بازماندگان یا حقوق وظیفه والدین خود برخوردار می‌شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در ارتباط با آخرین آمار پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: بنا بر آخرین گزارشی که از کانون بازنشستگان دریافت شده است، در کل کشور 170 هزار نفر و در تهران بالغ بر 30 هزار نفر وام خود را پرداخت کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

اهواز - 19 تفاهم نامه صنعتی و زیرساختی با اعتبار 869 هزار میلیارد تومان برای استان خوزستان در حضور رئیس جمهور امضا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در دانشگاه تهران به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار داشت: هفته کار و کارگر فرصتی برای تبیین منزلت قشر زحمتکش و اثرگذار در جامعه اسلامی است. وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری کارگران را ستون اصلی خیمه تولید و اشتغال کشور معرفی کرده‌اند، افزود: کارگران در تمام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم برای امسال 220 هزار میلیارد تومان (همت) تسهیلات از محل منابع عمومی برای پرداخت حقوق بازنشستگان پیش‌بینی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران اظهار داشت: مقام معظم رهبری کارگران را ستون اصلی خیمه تولید معرفی کردند. کارگران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و در دوران عمر پربرکت این نظام، در صف اول خدمت و تولید قرار گرفتند. وی که در آستانه روز کارگر (11 اردیبهشت)...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1402 برنامه‌های تحولی برای رفاه حال بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق دارد که از مهمترین این اقدامات رویکرد مولدسازی املاک و تبدیل آنها به درآمد برای تامین معیشت بازنشستگان و افزایش 2 برابری سقف تسهیلات ضروری افراد تحت پوشش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار آخرین اخبار و جزئیات مربوط به پرداخت و افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان در سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم برای امسال 220 هزار میلیارد تومان (همت) تسهیلات از محل منابع عمومی برای پرداخت حقوق بازنشستگان پیش بینی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کار گفت: یک زمانی اولین ابربدهکار بانکی به دولت، صندوق تامین اجتماعی بود. حسب دستور نزدیک 200 هزار میلیارد تومان در بازه زمانی 18 ماهه کسری صندوق‌ها و مطالباتشان پرداخت شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره ارائه خدمات و پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان براساس قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام اقدامات پیش‌بینی شده در حوزه کاری و تخصصی این صندوق در سال گذشته انجام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فلاحی با بیان اینکه معلم فقط باید به فکر تربیت دانش‌آموزان باشد، گفت: معلمان نباید درگیر حواشی شوند و خروجی کار آن‌ها باید دانش‌آموزان خوب باشد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.