یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ابلاغی به هلدینگ‌های تابعه این صندوق، استفاده مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه آن‌ها از خودرو‌های خارجی را ممنوع اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: جدول مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1402 منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه عملکرد حوزه اقتصادی این صندوق به تأمین بهتر حقوق بازنشستگان منجر می‌شود، گفت: حاصل دسترنج و فعالیت مجموعه‌های اقتصادی مانند شیر پگاه بخشی از حقوق ماهانه حدود 2 میلیون نفر بازنشسته و وظیفه‌بگیر صندوق را تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: این صندوق بیش از 10 میلیارد دلار پروژه در حوزه تکمیل زنجیره ارزش در دست اجرا دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ جزئیات بیمه اکمل بازنشستگان کشوری را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

در مراسم گردهمایی بزرگترین مجموعه هتلداری زنجیره‌ای کشور، مدیران هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی از اقدامات و انتصابات مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این وظیفه همکاران ایرانگردی است که به نحو احسن برای سفر‌های بازنشستگی برنامه‌ریزی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: این صندوق بیش از 10 میلیارد دلار پروژه در حوزه تکمیل زنجیره ارزش در دست اجرا دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه 7 میلیون بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان قرار دارند، گفت: برای بازنشستگان کشوری اجرای طرحی به نام اکمل طلایی در 23 استان آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ ادامه داد: اکنون اسناد خسارات درمان به صورت الکترونیک از طریق سامانه‌ای دریافت می‌شوند و نیازی به مراجعه حضوری برای ارائه مدارک وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت برنامه‌ریزی مجموعه ایرانگردی و جهانگردی برای سفر بازنشستگان تاکید کرد و گفت: این وظیفه همکاران ایرانگردی است که به نحو احسن برای سفرهای بازنشستگی برنامه‌ریزی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای سوددهی هرچه بیشتر و کسب منافع برای بازنشستگان، بازنگری و اصلاح ساختار هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در سال 1402 ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای سوددهی هرچه بیشتر و کسب منافع برای بازنشستگان، بازنگری و اصلاح ساختار هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در سال 1402 ضروری است.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمان واریز معوقات بازنشستگاندر این اطلاعیه آمده است: کسورات حقوق آبان ماه سال 1401 بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌های اجرایی طی روزهای 13 و 14 آذرماه 1401 پرداخت و به طور کامل تسویه شد.

خبرگزاری دانشجو

مهدیه احمدی، دبیر نشریه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با دانشجو، پیرامون بحران صندوق‌های بازنشستگی بیان داشت: در روزهای اخیر تیتر رسانه‌های جهان خبر از اعتراضات گسترده در فرانسه میدهد. اعتراضاتی که در پی افزایش سن بازنشستگی از 62 به 64 سال شکل گرفته است. امضای این طرح در شرایطی توسط امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور صورت گرفته...