یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هر جای ایران را که نگاه کنید، ثروت وجود دارد، باید نگاه خود را تغییر دهیم و با فکر و برنامه‌ریزی حرکت کنیم تا بتوانیم در پنج سال آینده سهم درآمد سرمایه گذاری برای پرداخت حقوق بازنشستگان را به 50 درصد برسانیم زیرا با شرایط کنونی نمی‌توان به این هدف دست یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی سال گذشته بطور متوسط هر 10 دقیقه یک نفر بازنشسته شده و به مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری افزوده شدهاست. این صندوق در بهترین حالت امسال حداقل باید 203 همت حقوق به افراد تحت پوشش خود پرداخت کند؛ رقمی معادل یک‌سوم درآمدهای نفتی که صندوق در نظر دارد تمام این حقوق را از جیب بودجه بپردازد. عمق بحران صندوق بازنشستگی کشوری به حدی بالا است که در توصیفش از فروش کیش، قشم و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دستورالعمل پایان کار بازنشستگان در ترکیب هیات مدیره شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی را ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دستور رسیدگی فوری به موضوع تاخیر یکی از پروازهای هواپیمایی آسمان و جبران خسارات مسافران را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری ارائه 5 میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در 300 عنوان استاندارد شغلی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای منعقد شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.

خبرگزاری مهر

تفاهم‌نامه همکاری ارائه 5 میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در 300 عنوان استاندارد شغلی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای منعقد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهم‌نامه همکاری ارائه 5 میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای در 300 عنوان استاندارد شغلی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای منعقد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات درباره صدور احکام جدید، همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درویشیان در مصاحبه جدید خود به صراحت گفت که درباره واگذاری خودرو به 100 نماینده سخنی نگفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان اجرای افزایش مجدد حقوق و صدور احکام حقوقی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دستوری به معاونان سرمایه گذاری و امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع، این صندوق، از آنها خواست با قید فوریت، پایان کار افراد بازنشسته در هیئت مدیره شرکتها را اعلام کنند.

وب‌گاه گسترش

اظهارات اخیر مقامات مختلف در صندوق‌های بازنشستگی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وضعیت صندوق‌های بیمه‌گر اجتماعی (از جمله صندوق سازمان تامین اجتماعی) این روزها به یکی از بحث‌ها و عوامل نگرانی بازنشستگان بدل شده است. اینکه صندوق‌هایی که سال‌ها افراد برای بیمه شدن به آن واریز کردند، از ارائه حقوق بازنشستگی بازبمانند، ذهنیتی است که می‌تواند ثبات را در بازار کار از بین ببرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از قول مسئولان امر برای افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت خبر داد.