یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد بدبین که مدیر شرکت محل کار همسرش را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی» و همچنین «سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین» در سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نعمت‌الله ترکی (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) در این باره گفت: یکی از بخش‌های مهم در تأمین منابع مالی صندوق، بخش‌های اقتصادی است که در سال گذشته به نوعی نابسامانی در این عرصه در همه شرکت‌های اقتصادی به چشم می‌خورد که در سال جاری برای رفع این دغدغه‌ها، بخش اعظم سیستم تصمیم‌گیری را روی حوزه سطح درآمدی متمرکز کرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیران صندوق کشوری می‌گویند: این صندوق در سال 1401 برای ارتقای وضعیت معیشت بازنشستگان اقدامات مهمی همچون رشد سقف تسهیلات وام ضروری تا 2 برابر، افزایش حقوق افراد بازنشسته و رشد منابع درآمدی با ارزش‌گذاری دارایی‌های شرکت‌ها را اجرایی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: ترکی گفت: در سال 1401 بازنشستگان متقاضی تسهیلات ضروری به مبلغ 15 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و اقساط 36 ماهه دریافت کردند که قرار است در سال 1402 مبلغ وام ضروری بازنشستگان از 15 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات ثبت‌نام بازنشستگان در یک رویداد بزرگ را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار است در سال 1402 مبلغ وام ضروری بازنشستگان از 15 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یابد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس اطلاعیه سازمان بازنشستگی کشور، حق عائله‌مندی و اولاد در این ماه همانند اسفند پرداخت شده است و مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد و عائله‌مندی فروردین به همراه حقوق اردیبهشت به حساب بازنشستگان کشوری واریز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی تهران، یکشنبه 4 اردیبهشت در سالن کنفرانس شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اعضای هیات مدیره و سهامداران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی تهران، صبح یکشنبه 4 اردیبهشت 1402 در سالن کنفرانس شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اعضای هیات مدیره و سهامداران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در فراخوانی اعلام کرد: به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم، مسابقات رالی گردشگری - خانوادگی بازنشستگان کشوری در سال 1402 در سراسر کشور و با هماهنگی مدیریت‌های استانی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری از اول تا 31 اردیبهشت ماه 1402 از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی «پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری» از ابتدا تا 31 اردیبهشت ماه 1402 از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار در دفاع از آمار ایجاد یک میلیون شغل گفت: ایجاد یک میلیون شغل به این معنی نیست که همه شاغلان بیمه پردازی داشته باشند. شغل ایجادی با اشتغال خالص تفاوت دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید انجام شود و معوقات صندوق ها نیز پرداخت شود.