یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دستوری به معاونان سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع این صندوق، از آنها خواست با قید فوریت پایان کار افراد بازنشسته در هیات مدیره شرکت‌ها را اعلام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دستوری به معاونان سرمایه گذاری و امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع این صندوق، از آن‌ها خواست با قید فوریت پایان کار افراد بازنشسته در هیئت مدیره شرکت‌ها را اعلام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستگاه‌هایی که بدون نوبت خودروی شاسی بلند دریافت کرده‌اند + اسامی

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان ارکانی، دبیر کمیته تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری گفت: پیش از این گفته شد که وظیفه اصلی آقای درویشیان بازرسی و نظارت بر دستگاه‌های دولتی و حوزه ریاست جمهوری در قوه مجریه است و ایشان در صحبت‌های خود اشاره‌ای به این موضوع نکردند، اما اطلاعاتی به دست ما رسیده درخصوص قرارداد یکی از شرکت‌های خودروسازی که محصولات شاسی بلند نیز تولید می‌کند که تعدادی خودرو به وزارتخانه‌های دولتی و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم عنوان کرد: کار و تلاش ما باید هدف پیشرفت کشور را در بر داشته باشد، در شرایط جنگ اقتصادی خواهش من این است که زنان و مردان حاضر در عرصه کار و تولید، این هدف مقدس را دنبال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی به همراه علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، برای حضور در مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه سال 1401 پتروشیمی جم؛ وارد عسلویه شد.

خبرگزاری تسنیم

واگذاری صحیح بنگاه‌های قابل واگذاری می‌تواند شغل‌دانی رانت‌خوران را جمع کند اما نباید به نحوی عمل کنیم که در نهایت به الیگارش پروری منجر شود. این موارد تنها بخش کوچکی از نکات و جزئیاتی است که شاید تا به امروز کمتر به آنها توجه شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: اخیرا اظهارنظری از سمت مدیرکل سابق بیمه‌های اجتماعی وزارت کار پیرامون بحران پیش روی صندوق‌های بازنشستگی مطرح شد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. سجاد پادام وضعیت کشور یونان را پس از روبه رو شدن با این بحران صندوق‌های بازنشستگی به عنوان یکی از مصادیق جهانی این موضوع بیان کرد و برای تشریح عمق فاجعه اینطور اظهار کرد که: «کشور یونان 100 جزیره فروخت تا بتواند...

وب‌گاه 55 آنلاین

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از قول مسئولان امر برای افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: در سطوح مختلف ملزم به پاسخگویی دغدغه‌های بازنشستگان و کارگران هستیم. بر ما واجب است که این مشکلات را بشنویم و نگذاریم بیشتر شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در بخش پرداخت حق اولاد نیز تقریبا افزایش دو برابری را نسبت به سال 1401 داشتیم

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق گزارش مرکز پژوهشها از 18 صندوق بازنشستگی 16 صندوق عملا ورشکسته هستند اما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک اقتصاددان واکنشی متفاوت به ایده فروش قشم و کیش برای حل بحران صندوق بازنشستگی نشان داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات برگزاری برنامه هیجان‌انگیز صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت روز ملی خلیج فارس اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 18 صندوق بازنشستگی در راستای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان در کشور فعالیت دارند که یکی از بزرگترین و مهمترین معضلات مربوط به این صندوق‌ها و سازمان‌های بیمه‌گر ناترازی منابع و مصارف آنها به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در صندوق بازنشستگی کشوری باید فراتر از همه بخش‌های اقتصادی و تولیدی حرکت کرد، زیرا حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان صندوق، خدمت به 2 میلیون نفر بازنشسته است.