سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه «صبا» برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از 13تا 25 آذر جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از 13 تا 25 آذرماه جاری خبر داد.

وب‌گاه گسترش

دستور کار جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی اعلام شد که بر این اساس صحن مجلس در روزهای یکشنبه و سه شنبه در دو نوبت صبح و عصر نشست علنی خواهد داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

وعده جدید دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان با این شرایط صورت می‌گیرد + جزئیات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آستانه سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم میاندوآب به همراه جمعی از نمایندگان این کمیسیون در سفر به آذربایجان شرقی در شرکت کلرپارس حضور یافته و در دیدار با مدیران این شرکت مسائل و مشکلات آن را بررسی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات روز یکشنبه 13 و سه شنبه 15 آذر ماه هفته جاری مجلس در دو نوبت صبح و بعد ازظهر و جلسه روز چهارشنبه16 آذر در یک نوبت صبح برگزار می‌شود؛ دستور جلسات علنی مجلس به شرح زیر است: 1- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دو فوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت. 2- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون...

خبرگزاری مهر

جلسات یکشنبه و سه شنبه هفته جاری مجلس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و سوالات نمایندگان از وزرای بهداشت و اقتصاد بررسی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده قرار دارد.

خبرگزاری دانا

جلسات یکشنبه و سه شنبه هفته آینده مجلس در دو نوبت صبح و بعد ازظهر و جلسه روز چهارشنبه در یک نوبت صبح برگزار می شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده علاوه بر بررسی سوالات مطرح شده از وزرای بهداشت و اقتصاد، را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین و مهمترین خواسته بازنشستگان کشور، ارسال لایحه دایمی کردن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان براساس 90درصد آیتم‌های مشمول کسور شاغل هم‌تراز در همان دستگاه مربوطه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیمه شدگان دیگر نیاز ندارند برای به روزرسانی سوابق بیمه ای و یا انتقال بیمه مبالغ حق بیمه را به نرخ روز پرداخت کنند. این امر را می‌توان یکی از قوانین موثر مجلس برای مردم دانست.

وب‌گاه 55 آنلاین

انتقال سوابق بیمه بین صندوق های مختلف بدون واریز هزینه انجام می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مبلغ دقیق و زمان قطعی واریز مرحله اول و دوم سود سهام عدالت اعلام شد | خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت