سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی بانک مشترک ایران و ونزوئلا جوابیه‌ای را به منظور ایجاد شفافیت و برطرف نمودن ابهام ذهنی درباره این بانک منتشرکرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی دستیابی به اهداف برنامه هفتم را مستلزم توجه به چرخش‌های تحول آفرین مندرج در سند تحول دولت مردمی دانست و گفت: پیشرفت اقتصادی توام با عدالت هدف آرمانی برنامه هفتم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه 13 آذر) مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل به ریاست علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد. ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری (اعاده شده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و از امروز 13 آذرماه به مدت دو هفته انجام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در گفتگو با خبرنگاران منطقه ویژه، سهلان را یک دهکده لجستیک تلقی کرد و افزود: موفقیت کسب شده در منطقه سهلان سبب شده است تلاش کنیم این الگو را در نقاط دیگر کشور نیز اجرا کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه «صبا» برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از 13تا 25 آذر جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صداوسیما در دستورکار مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صداوسیما در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود مرتضایی‌فرد اظهار کرد: طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا که با مشارکت شرکت بیمه ملت ارائه می‌شود از جمله طرح‌های بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری است که برای تمامی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق که خالص حقوق دریافتی آن‌ها بیش از 1.5 میلیون تومان باشد، قابل اجرا است. وی تصریح کرد: ثبت‌نام این طرح به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات...

خبرگزاری دانا

دقایقی پیش جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیکزاد آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام این بیمه تکمیلی بازنشستگان به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی و از روز یکشنبه 13 آذرماه به مدت دو هفته یعنی تا 25 آذرماه 1401 برای متقاضیان به صورت کاملا اختیاری انجام می‌شود

وب‌گاه گسترش

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه «صبا» برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از 13تا 25 آذر جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صحن علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.