سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعلا به صورت موقت رتبه یک (آموزشیار معلم) برای همه مشمولان رتبه بندی صادر و پس از ارزیابی مستندات توسط ارزیابان و تایید در هیأت های ممیزه، رتبه نهایی مشخص و در سامانه رتبه بندی درج شده و مطابق با آن رتبه، احکام نهایی صادر خواهد شد

وب‌گاه 55 آنلاین

معوقات رتبه بندی معلمان قرار است با حقوق آبان ماه پرداخت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: 229 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به جیب هفت دانه‌درشت ارزی رفت. دانه‌درشت‌های ارزی همان‌هایی هستند که سهم قابل توجهی از ارزهای 4200 تومانی و دولتی داشته‌اند و برخی از آنها هنوز هم از این ارزهای ارزان سهم می‌برند. بررسی آمار لیست تسهیلات بانکی از سوی بانک مرکزی نشان می‌دهد تقسیم منابع بانکی به شیوه‌ای عجیب بین زیرمجموعه شرکت‌های بزرگ در جریان است.

وب‌گاه عصر ایران

گروه صنایع غذایی لبنی و بستنی میهن در سال 1354 توسط ایوب پایداری تاسیس شد. این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده بستنی و لبنیات در ایران محسوب می‌شود که برای 25هزار نفر اشتغالزایی کرده است. مجموعه میهن 10هزار و 344 میلیارد و 796 میلیون تومان تسهیلات از بانک‌های مختلف دریافت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرانه نقدی بازنشستگان صنعت نفت افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 11 هزار و 167 میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم شهریور تا اول مهر 1401 بازنشسته شده‌اند، خبر داد.

وب‌گاه گسترش

یک بازنشسته فرهنگی در نامه‌ای به وزیر کار خواستار پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر اقدامی برای تامین اعتبار صورت گرفته چرا از سوی مسئولان و کارشناسان آن وزارتخانه و صندوق بازنشستگی تا کنون گزارشی ارائه نشده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی که دولتش را سهمیه ای و بدون تاکید اصلی بر تخصص بسته بود در عمر یک سال و نیمه خود مجبور به ترمیم کابینه شده و درحال هزینه دادن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگرچه خبر استعفای رستم قاسمی از سوی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد، به نظر می رسد حامیان دولت تلاش‌ها برای فشار به دولت برای کنار زدن رستم قاسمی را جدی‌تر کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: اگرچه خبر استعفای رستم قاسمی از سوی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد، به نظر می رسد حامیان دولت تلاش‌ها برای فشار به دولت برای کنار زدن رستم قاسمی را جدی‌تر کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار خبر استعفای رستم قاسمی در رسانه اصولگرای نزدیک به دولت خبر از جدی تر شدن این اتفاق دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرداخت عیدی کارگری، یکی از مطالبات اصلی بازنشستگان کارگری است؛ بازنشستگان سال‌هاست برای این موضوع مطالبه‌گری می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سومین نوبت وام ضروری 15میلیون تومانی برای 31هزار و 657 نفر از مشمولان از شب چهارشنبه هفته گذشته به صورت زمان‌بندی شده واریز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سومین نوبت وام ضروری 15میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری به حساب مشمولان واریز شد.