سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین رونمایی از تاکسی‌های ون جدید شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور، با بیان اینکه بسیار خشنودم که در شنبه‌ای دیگر در این مجموعه پرافتخار برای رونمایی از یک خدمت شایسته در خدمت شما هستیم، اظهار کرد: شنبه‌ها را با نام امید و افتخار یکی از پس از دیگری پشت سر می‌گذاریم و دوشنبه‌ها را با نام قرارخدمت به انتقال ظرفیت سازمان‌ها...

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران گفت: باید کم کم به سمت ون برقی برویم. در این زمینه راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ در 52 ایستگاه با همکاری مپنا در حال انجام است.

خبرگزاری مهر

شرکت‌های توسعه گردشگری باید زیرساخت‌های گردشگری کشور را ایجاد می‌کردند اما در 20 سال اخیر نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه در اداره نیروهایشان نیز با مشکل رو به رو شدند.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در آینده ترانزیت جهان، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضرورت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شرکت هواپیمایی آسمان مستقر در فرودگاه مهرآباد از بخش‌های مختلف اداری، نگهداری و تعمیرات آن بازدید کرد. وزیر کار در این بازدید و در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آسمان که معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به نقش پررنگ حمل‌و‌نقل...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رونمایی از نخستین صندوق مسکنی بورس، رونمایی از چک الکترونیک، انتقاد از شیوه محاسبه خانه های خالی و برگزاری هفتمین حراج حضوری سازمان تملیکی از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

معوقات مربوط به فروردین با حقوق آبان‌ماه به حساب بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی واریز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان صندوق معوقاتی در خصوص اجرای همسان‌سازی مربوط به سالهای 1399 و1400 دارند که درصدد هستیم هرچه سریع‌تر این معوقات را پرداخت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کانون بازنشستگان جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت نجات ماشین سازی از مرگ تدریجی گفت: باید این شرکت را از بحث واگذاری خارج کرده و اجازه داد پیشرفت کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

صندوق بازنشستگی کشور از پرداخت سومین مرحله از وام ضروری 15 میلیون تومانی بازنشستگان خبر داد. این تسهیلات به حساب 31 هزار و 657 نفر مشمول واجد شرایط واریز شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه استفاده از بیمه بیکاری توضیح داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به صدور احکام رتبه یک، معوقات رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 1400 تا آبان 1401 به مدت 13 ماه (بعلاوه حقوق آبان) پس از کسر مبالغ پرداختی بابت علی الحساب قبلی و سایر کسورات (از جمله، سهم صندوق بازنشستگی، مقرری ماه اول و مالیات حقوق) با حقوق آبان ماه پرداخت خواهد شد.