سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عصر ایران

مسئولان بدانند که گفته‌ها شان شلیک در خلا نیست. شاید آنان بر" سبیل مطایبه"، شوخی، شوخی حرفی بزنند، اما مردم جدی، جدی می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا بنی‌اسدی در جمهوری اسلامی نوشت: سواد رسانه ای برای آحاد مردم، واجب و برای مسئولان محترم از اوجب واجبات است. بارها دیده ایم که نه مردم عادی، نه کنشگران که مسئولان محترم هم شکار فضا سازی های غیر واقعی می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در حوزه بازنشستگی نیز بازنشستگان از خدمات ارائه شده راضی نبودند و یکشنبه‌های اعتراضی نیز در همین راستا بود. ما می‌دانستیم که همه این مشکلات یک‌شبه اصلاح نمی‌شود اما با همت و انگیزه بالا کار خود را شروع کردیم.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در طول یک سال اخیر دو بار مبلغ وام بازنشستگان را افزایش دادیم بار نخست از 4 به 8 میلیون تومان و بار دوم در مهرماه وام را به 15 میلیون تومان رساندیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برآورد کرده‌ایم شرکت‌های صندوق به 100 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید نیاز دارند تا سودده شوند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: صندوق فولاد سال‌ها حیاط خلوت جریان‌های سیاسی و اقتصادی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، با این مضمون و محتوا که بیمارستان‌های تحت پوشش وزارت بهداشت، از پذیرش بیماران تأمین اجتماعی خودداری می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرد: بازنشستگان زائر اولی به‌صورت رایگان به کربلا و نجف مشرف خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان زائر اولی به صورت رایگان به کربلا و نجف مشرف خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

به گفته مسئولان دولت، قرار است در مرحله اول 10 میلیون تومان سهام به حدود سه میلیون و 500 هزار نفر از افراد که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، تعلق بگیرد اما سهام‌دار شدن سایر جاماندگان منوط به پرداخت بدهی 90 هزار میلیارد تومانی دولت است.

خبرگزاری مهر

وعده خاندوزی بر اتصال دستگاه ها به حساب خزانه، ثبت درخواست 687 هزار مجوز کسب و کار و تأمین منابع لازم برای افزایش حقوق از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتصاب چند هفته پیش در پالایشگاه‌ها آغاز شد. سپس به نیروگاه‌های هسته‌ای سرایت کرد و سرانجام، روز سه شنبه، کارگران راه آهن و پست، پرستاران، برخی معلمان و حتی دانش آموزان دبیرستانی در سراسر فرانسه، به اعتصاب «گلوله‌های برفی» پیوستند که به بزرگ‌ترین آزمون در دوره دوم ریاست‌جمهوری امانوئل مکرون تبدیل شده است. «کنستانت مهئوت» و «کاترین پورتر» در گزارش 18اکتبر در نیویورک‌تایمز نوشتند، این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حیاط دولت درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی، ده میلیون سهام عدالت به ازای هر فرد مصوب شده است.