سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه خبر آنلاین

عرشه آنلاین نوشت: مبلغ پرداختی به کلیه بازنشستگان از محل صندوق بازنشستگی خواهد بود و دانشگاه یک ریال نیز بابت آن پرداخت نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مبلغ پرداختی به کلیه بازنشستگان از محل صندوق بازنشستگی خواهد بود و دانشگاه یک ریال نیز بابت آن پرداخت نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس مقتدایی با اشاره به تحقیق و تفحص از شرکت آتیه صبا و شرکت‌های زیرمجموعه گفت: همان طور که قبلا گفته بودم نتایج به دست آمده نشان می‌دهد این شرکت‌ها به حیاط خلوت برخی جریانات، آقایان و نورچشمی‌ها تبدیل شده و متاسفانه نظارت‌های لازم بر آنها وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی، سید حجت کاظمی به سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت تفحص از شرکت آتیه‌صبا گفت: وزیر کار فورا دستوری مبنی بر بررسی جدی مدیران منصوب دولت قبل که همچنان در شرکت‌های مختلف حضور دارند، صادر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، خدمات فیش و حکم حقوق و گواهی کسر از حقوق از جمله خدمات الکترونیک این صندوق است که توسط بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری استفاده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی در این حکم انتصاب خطاب به مهندس اکبرپور آورده است. نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی» منصوب می‌شوید. امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمود‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) و گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق برنامه‌های بالادستی،...

خبرگزاری تسنیم

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید حجت کاظمی به سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، فرید اجلالی با اشاره به اصلاح و افزایش حقوق اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه که از سال 99 به بعد بازنشسته شده‌اند، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، صندوق بازنشستگی کشوری افزایش 50 درصدی حقوق اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه را که طبق مصوبه سال 98 باید اجرایی می‌شد، پذیرفت و حقوق کلیه بازنشستگان مشترک صندوق فوق الذکر که از...

خبرگزاری مهر

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم را منصوب کرد.

وب‌گاه الف

28 سال از تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی در کشور می‌گذرد؛ هدف اصلی این قانون از ابتدا دسترسی مردم به مراقبت‌های سلامت بدون دشواری مالی بوده و بر فراگیری جمعیت نیز تاکید دارد؛ موضوعی که با توجه به قانون بودجه 1401 و تصمیم برای فراگیری گروه‌های آسیب‌پذیر، امروز در کشور ما شرایط نسبتا خوبی دارد.

خبرگزاری مهر

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور از اصلاح و افزایش حقوق اعضای غیرهیات علمی که از سال 99 به بعد بازنشسته شدند، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد ودارایی گفت: از 316 هزار نفری که برای تسهیلات اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام نام کرده بودند، 304هزار نفر سرپرست خانوار موفق به دریافت تسهیلات شدند.