چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه، هیئت تفحص از عملکرد وزارت نفت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس جدیدترین نتایج این طرح که در دو هفته منتهی به مردادماه 1401 از مجموع 354 بازنشسته و وظیفه بگیر کشوری انجام شده است، 240 نفر معادل 67.8 درصد درخواست افزایش میزان حقوق و 147 نفر معادل 41.5 درصد نیز استمرار سالانه متناسب سازی 90 درصد حقوق بازنشستگی با شاغلین همتراز را به عنوان مهم‌ترین مطالبه خود از دولت سیزدهم اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: براساس آخرین نتایج طرح رضایت سنجی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، افزایش میزان حقوق، بیمه تکمیلی درمان همانند شاغلان و بهبود بیمه تکمیلی درمان به ترتیب مهم ترین مطالبات بازنشستگان کشوری از دولت، دستگاه محل خدمت و صندوق بازنشستگی کشوری است.

خبرگزاری مهر

افزایش میزان حقوق، بیمه تکمیلی درمان همانند شاغلین و بهبود بیمه تکمیلی درمان به ترتیب مهم ترین مطالبات بازنشستگان کشوری از دولت، دستگاه محل خدمت و صندوق بازنشستگی کشوری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیمه بعد از استخدام قرار دارد، یعنی فرد ابتدا در موسسه قراردادی، پیمانی یا رسمی می شود و بعد هم این‌که به دو صندوق نمی‌تواند بیمه پرداخت کند

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل هواپیمایی آسمان گفت: برنامه‌ریزی می‌کنیم بیشترین پروازهای اربعین را داشته باشیم و در این ایام پرواز چارتری اربعین نخواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحولات سیاسی و امنیتی افغانستان، مشکلات عمرانی و راه‌های مواصلاتی و مسائل مربوط به نفت و گاز با حضور وزرای کشور، راه و شهرسازی و نفت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی می‌شوند.

وب‌گاه منیبان

صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور پرشور بازنشستگان عزیز کشوری در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از طریق مهیا کردن محل استراحت و اسکان زائرین بازنشسته این صندوق و خانواده آنان، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

این صندوق در حال حاضر بیش از یک میلیون و 663 هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش خود دارد و از حدود 912 هزار دستگاه های دولتی کسورات بازنشستگی دریافت می کند.

خبرگزاری ایرنا

رییس هیات رییسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: شرکت‌های اروپایی طرف قرارداد باید یا به تحویل تجهیزات و کالاها طبق قراردادها یا بازگشت مبالغ پیش پرداخت‌ها با سود آن‌ها اقدام کنند؛ در غیر این صورت کارگروه‌های حقوقی مستقر در اروپا اقدامات لازم جهت استیفای حقوق طرف ایرانی را انجام می‌دهند.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با روند استخدام کارکنان موسسات عمومی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: طبق ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، سازمان امور اداری و استخدامی فقط می تواند استخدام نیروهای وزارتخانه ها را تایید کند.

وب‌گاه الف

صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور بازنشستگان کشوری در راهپیمایی اربعین حسینی، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با روند استخدام کارکنان موسسات عمومی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: طبق ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، سازمان امور اداری و استخدامی فقط می‌تواند استخدام نیروهای وزارتخانه‌ها را تایید کند.