شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم بررسی تخفیف‌های دیگر به جای بازنشستگی پیش از موعود تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با تاکید بر اینکه بازنشستگی بیش از موعد زنان بعید است، گفت: تخفیف‌هایی برای زنان در این خصوص صورت گرفته است اما با توجه به ورشکستگی صندوق های بازنشستگی، بازنشستگی بیش از موعد زنان بعید است.

خبرگزاری تسنیم

شرط اجرایی شدن پروژه پتروپالایش بختیاری رسیدن مجوز خوراک به 500 میلیون فوت مکعب اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

محمود خاقانی گفت: صنعت نفت، در آن زمان، هدف اصلی حملات دشمن در دوران جنگ تحمیلی بود. کارکنان این صنعت از پیش از انقلاب، نسل‌های بعد از خود را آموزش دادند تا آن‌ها نیز بتوانند این صنعت را حفظ کنند.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم مهریز در مجلس اعلام کرده است که پاداش پایان خدمت برای بازنشستگان آموزش و پرورش و وزارت بهداشت با تأخیر یک ساله همراه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه بازپرداخت هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری مورد اعتراض این قشر قرار گرفت. نحوه بازپرداخت هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری مورد اعتراض این قشر قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ یک بازنشسته کشوری از تاخیر طولانی در پرداخت هزینه بیمه تکمیلی انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مشروط بر این است که در حوزه‌های مختلف کاندیداهای داشته باشیم که بتوانیم مسئولیت آنها را بپذیریم و مورد تایید ما باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان واریز حقوق دی ماه مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد. زمان واریز حقوق دی ماه مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ جدول زمان بندی واریز حقوق دی ماه 1402 مستمری بگیران تامین اجتماعی منتشر شد، پرداخت‌ها براساس حروف الفبا انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مشروط بر این است که در حوزه‌های مختلف کاندیداهای داشته باشیم که بتوانیم مسئولیت آنها را بپذیریم و مورد تایید ما باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: با تصویب نمایندگان مجلس، ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی 25 ساعت در هفته، ساعت تدریس معلمان دوره متوسطه 30 ساعت و ساعت کار مدیران، معاونان و سایر کارکنان 36 ساعت در هفته تعیین شد.

وب‌گاه فرارو

دیوان محاسبات، چیزی برای ارائه ندارند و این یعنی یکی از نهاد‌هایی که می‌تواند واقعاً به ما در مسیر توسعه کمک کند هیچ کاری نمی‌کند و با اینکه به صورت عریض و طویل در دستگاه‌های اجرایی نماینده دارد اما ماحصل فعالیت آن‌ها هیچ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری درباره صدور احکام معلمان و فرهنگیان بازنشسته توضیحاتی داد. معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری درباره صدور احکام معلمان و فرهنگیان بازنشسته توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی 62 هزار معلم بازنشسته و همچنین مشمولان بخشنامه 230 (استفاده از معلمان در بخش اداری)...