شنبه 31 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1394 که آمارهای تفکیکی قابل دسترس بوده میزان تولید شرکت دخانیات ایران (ITC) از 15.6 میلیارد نخ در سال 1386 به 20.8 میلیارد تا سال 1387 و 25.3 میلیارد نخ در سال 1388 رسیده است.

وب‌گاه الف

وزیر سابق اطلاعات ضمن اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، از ناگفته‌های دوران وزارتش سخن به میان آورد و گفت: اگر سال 98 به تذکر ما در دولت توجه شده بود، دیگر با آن مشکلات و مسائل مواجه نمی‌شدیم

وب‌گاه خبر آنلاین

میدری: نگاهی به تاریخ معاصر از تغییراتی سریع در انقلاب مشروطه، ملی شدن نفت و انقلاب اسلامی 57 حکایت می کند. این سه تحول بزرگ در تاریخ ایران نشان می دهد که می توان به سرعت رژیم یا وضعیت موجود را تغییر داد اما نمی توان نظم مثبت و پایدار را به سادگی خلق کرد. همانطور که کاپلان می گوید، آیا در برابر حذف نظم قبلی، نظم بهتری ایجاد کردیم؟ برای ایجاد نظم های پایدار مثبت در جامعه چه باید بکنیم؟

خبرگزاری تسنیم

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 شهر تهران گفت: باید به ازای هر بیمارستان، همراه‌سرا با ظرفیت 100 نفره برای همراهان بیماران باید ایجاد شود و جدا از اقدامات شهرداری تهران و خیرین، مالکان بیمارستان‌ها نیز باید در این راستا اقدام کنند.

وب‌گاه گسترش

میزان و زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان در ایران از جمله اصلی‌ترین مطالبات تأمین اجتماعی است. این پرداخت عیدی شامل بازنشستگان، مستمری‌بگیران، حقوق وظیفه از کار افتادگی، حقوق وراث مستخدمین متوفی، حقوق وظیفه وراثتی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، و سایر صندوق‌های بازنشستگی، شهدا و جانبازان از کار افتاده را شامل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر پیشین اطلاعات درباره لیست انتخابات مجلس خبرگان گفت: هنوز لیستی بسته نشده است، اگر لیستی بسته شود و اگر به خود آقای روحانی و ما هم اجازه داده شود و اگر به جایی برسد که بخواهد لیست انتخاباتی تنظیم شود، در آن لیست هم خواهیم رفت.

وب‌گاه گسترش

صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز مرحله دوم اعطای وام ازدواج فرزندان بازنشستگان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر سابق اطلاعات از ناگفته‌های دوران وزارتش سخن به میان آورد و گفت: اگر در سال 98 به تذکر ما در دولت توجه شده بود، دیگر با آن مشکلات و مسائل مواجه نمی‌شدیم.

وب‌گاه گسترش

حداقل مبلغ عیدی کارگران تامین اجتماعی، به میزان شصت برابر آخرین مزد روزانه آنها و حداکثر مبلغ عیدی آن ها نیز برابر است با نود برابر آخرین مزد روزانه کارگران.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری، احکام رتبه بندی 62 هزار معلم بازنشسته صادر شد.

وب‌گاه گسترش

زمان واریز و همچنین مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان واریز حقوق دی ماه بازنشستگان مشخص شد. زمان واریز حقوق دی ماه بازنشستگان مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فیش حقوقی دی ماه بازنشستگان تامین اجتماعی بارگذاری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احکام اصلاحیه رتبه بندی به صندوق بازنشستگی کشور ارسال شده است. احکام اصلاحیه رتبه بندی به صندوق بازنشستگی کشور ارسال شده است. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از شبکه خبری بازنشستگان؛ بر اساس اعلام برخی منابع خبری لیست بازنشستگان مشمول رتبه بندی 1400 و 1401 که حکم اصلاحی صادر نشده است جهت صدور احکام اصلاحیه رتبه بندی به صندوق بازنشستگی کشوری ارسال شد.

وب‌گاه گسترش

ابوالفضل ابوترابی، عضو فراکسیون شاهد در مجلس، در یازدهم دی‌ماه اعلام کرد که قرار است در بودجه سال آینده، بخشی از افزایش مالیات که از 1 درصد به 25 درصد افزایش یافته است، به تامین داروی جانبازان اختصاص داده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان شاغل یک اطلاعیه مهم صادر کرد آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان شاغل یک اطلاعیه مهم صادر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ اخبار فرهنگیان اطلاعیه زیر را منتشر کرد:

وب‌گاه گسترش

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، ضمن اعلام خبر نهایی شدن بیمه زنان خانه دار، قول پیگیری وضعیت بازنشستگی پیش از موعد زنان را داد.