دوشنبه 16 مهر 1403

صهیونیست‌ها اکنون به جای امنیت ترس پایدار را تجربه می‌کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صهیونیست‌ها اکنون به جای امنیت ترس پایدار را تجربه می‌کنند

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار کرد: گذشت آن زمانی که دولت‌های اسلامی را تسلیم قراداد‌های ننگین خود می‌کند و امروز می‌بینیم دولت‌هایی که در مسیر سنت‌های الهی گام بر می‌دارند چگونه در برابر این رژیم تا دندان مسلح که مورد حمایت بی، چون و چرای آمریکا است می‌ایستند.

قالیباف گفت: آن‌ها که افتخارشان به ارتش قوی و به گنبد آهنین خود بود به امنیت پایدار خود افتخار می‌کردند. امروز در کرانه باختری درگیری دارند و هیچ امنیتی حس نمی‌کنند. مبارزین و مجاهدین مبارزه می‌کنند و آن جا را با امکانات هوایی مورد تهاجم می‌کند.

وی ادامه داد:‌صهیونیست‌ها فکر می‌کردند غزه را چند روز فتح می‌کنند، اما شکست‌های زیادی را در این مدت تجربه کرده اند و هیچ اقدامی نمی‌توانند انجام دهند. در سالگرد طوفان الاقصی با موشک از غزه تلاویو را زدند. امروز یک قدم هم در جنوب لبنان حرکت نکردند.

قالیباف تاکید کرد: صهیونیست‌ها اکنون در محاصره جبهه مقاومت هستند و ما اطمینان داریم پیروزی برای ما است، چون که وعده الهی است و اطمینان داریم که فلسفه وجودی این رژیم جنایتکار متزلزل است. تمامی افرادی که در آن سرزمین زندگی می‌کنند امروز به جای امنیت پایدار ترس پایدار را تجربه می‌کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بلینکن در چندین جلسه پس از طوقفان الاقصی گفت که من دیدم که ارتش و دولت اسراییل پس از طوفان الاقصی فروپوپاشیده و اولین کاری که آمریکا پس از این عملیانت کرد هدایت ارتش و دولت اسراییل بود. آن جا را به دست گرفت تا فوروپاشی نشود.

وی در انتها گفت: این‌ها نصرت‌های الهی است که در دنیا نمی‌بینیم و این وعده الهی است. هر جا هستیم باید به یاد شهدا و امام و شهدا باشیم و به سنت‌های الهی خود توجه عمیقی داشته باشیم و مهمترن آن که ما نباید غافل شویم و باید در این مسیر مقاومت گام برداریم.