شنبه 7 مهر 1403

صهیونیست‌ها چه بجنگند چه نجنگند شکستشان حتمی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صهیونیست‌ها چه بجنگند چه نجنگند شکستشان حتمی است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: صهیونیست‌ها اگر بجنگند شکست خورده‌اند و جنگ هم نکنند شکستشان حتمی است.

احمد سالک، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره جنایت صهیونیست‌ها و بی‌نتیجه ماندن اجلاس صلح قاهره درباره موضوع فلسطین اظهار کرد: ما به اصلی معتقد هستیم و آن اصل عبارت از است از اینکه انسان‌های مزدور تابع یک متغیر هستند و آن متغیر نیز دستور آمریکا است که این کشور‌ها به آن عمل می‌کنند. اسرائیل هر دستوری بدهد عمل می‌کنند و توقعی از این کشور‌ها وجود ندارد.

وی گفت: ما چیزی را در تغییر سیاست جهانی مشاهده می‌کنیم این است که تضاد میان مردم و دولت‌های هم‌مسیر آمریکا به شدت زیاد شده است چه کشور‌های عربی و چه کشور‌های غیرعربی این اتفاق را در سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: در تمام دنیا مردم بسیج شده‌اند. در همان آمریکا هم مردم می‌آیند و بر علیه سیاست‌های دولت‌های خود و در جهت حمایت از فلسطین تظاهرات انجام می‌دهند و در خیابان‌ها نماز می‌خوانند. در آلمان، فرانسه و سایر نقاط جهان نیز به همین شکل این موارد دیده شده است.

سالک ادامه داد: در دنیا حمایت از فلسطین فوق‌العاده بالا است و این یک نویدی دارد و آن نوید این است که تضاد و درگیری میان مردم و دولت‌های تابع و حمایتکننده از رژیم صهیونیستی رو به رشد است و این تضاد ناشی از رشد گسترده بیداری ملت‌های جهان است که برای ما و جامعه بشری بسیار مثبت و مهم است.

وی درباره آینده فلسطین گفت: اگر دولت‌ها با مردم کشور‌های خود همسو نشوند، دچار فروپاشی می‌شوند. صهیونیست‌ها در شرف این فروپاشی هستند و تعدادی از وزرای آن‌ها در روز‌های گذشته استعفا کرده‌اند و از کابینه خارج شدند.

سالک در پایان گفت: صهیونیست‌ها اگر بجنگند شکست خورده‌اند و جنگ هم نکنند شکستشان حتمی است و نتانیاهو در شرایط سختی است. آمریکایی‌ها هم که به شدت از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند و آن‌ها را مدیریت می‌کنند با شکست مواجه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها