چهارشنبه 2 خرداد 1403

ضدحمله در کاتالونیا: جانشین دمبله از بین این چند ستاره

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ضدحمله در کاتالونیا: جانشین دمبله از بین این چند ستاره

بارسلونا برای پر کردن جای خالی احتمالی عثمان دمبله گزینه های محدودی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا باید خود را آماده یک خرید اورژانسی کند. عثمان دمبله با وجود اینکه ژاوی هرناندز حساب ویژه ای روی او برای فصل جدید باز کرده بود تحت تاثیر پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته و می خواهد نوکمپ را ترک کند.

تا همین چند روز پیش پیش نیاز به خرید یک هافبک و یک دفاع راست در بارسلونا احساس می شد اما حالا با رفتن عثمان دمبله، تیم ژاوی یک جای خالی بزرگ را احساس خواهد کرد؛ جایی که به نظر نمی رسد نفرات حاضر بتوانند آن را پر کنند.

مارکا در این شرایط به معرفی گزینه های محدود روی میز پرداخته است. ژوائو فلیکس جدی ترین گزینه ای است که این نشریه اسپانیایی از آن یاد می کند. در هفته های گذشته توجهی زیادی به شایعه حضور این ستاره پرتغالی در نوکمپ نمی شد اما با داغ شدن بحث انتقال دمبله به PSG به نظر می رسد ژاوی بیش از پیش روی ستاره مغضوب دیه‌گو سیموئه متمرکز شده باشد.

از یانیک کاراسکو، دیگر بازیکن اتلتیکو به عنوان گزینه دیگر بارسا برای پر کردن جای خالی احتمالی دمبله یاد می شود. البته مارکا شانس این بازیکن برای پوشیدن پیراهن آبی اناری ها را کمتر از فلیکس می داند.

در این میان بازیکنی که بارسلونا بیش از همه تمایل به جذب او دارد کسی نیست جز برناردو سیلوا از سیتی که جدایی‌اش از جمع شاگردان پپ گواردیولا خیلی بعید به نظر می رسد. این شرایط پیچیده شاید همان چیزی باشد که متئو آلمانی در آغاز نقل و انتقالات از آن به عنوان "تابستانی جالب" یاد کرده بود. البته به نظر نمی رسد که او هنگام گفتن این جمله تصور می کرد که قرار است دمبله از بارسا جدا شود.