جمعه 14 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چمران در واکنش به ترک تعدادی از اعضای شورا هنگام سخنرانی شهردار، گفت: در جلسه روز گذشته (9 اردیبهشت ماه) شورای شهر تعدادی از نمایندگان جلسه را ترک کردند که اتفاق خاصی نبود؛ چرا که جلسه طول کشید و قاعدتاً تعدادی از افراد جلسه را ترک کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: هم اکنون کمبودی در عرضه برنج و شکر نداریم و تنها در حوزه قیمت باید نظارت دقیق در بازار صورت بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای هماهنگی تشکل‌های بخش کشاورزی گفت: اجرای مصوبه الگوی کشت تنها راهکار دستیابی به خودکفایی محصولات اساسی است که انتظار می‌رود زیرساخت و اعتبارات لازم فراهم شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران گفت: تا پایان سال‌جاری، بخشی از پروژه بزرگراه یادگار امام به پایان می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کر کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «حرکت سامانه بارشی که پیش از این پیش‌بینی شده بود روز سه‌شنبه به کشور وارد شود، سریع‌تر از انتظار است و از عصر امروز دوشنبه (10 اردیبهشت) فعالیت بارشی خود را در غرب کشور آغاز می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، کبری رفیعی افزود: «مناطقی از کردستان، کرمانشاه،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح و عصر شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح و عصر شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان صبح امروز در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از محققان در موسسه فناوری راچستر نیویورک از طریق ترکیب داده‌های مناظر هوایی و ارتفاع اماکن رانش زمین با یادگیری ماشینی، به دقت بالای 80 درصدی در شناسایی حرکت رانشی زمین در مناطق مختلفی از جهان دست پیدا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از عوامل سریال «نون خ» به دلیل توجه به مسائل محیط زیستی قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: هم اکنون کمبودی در عرضه برنج و شکر نداریم و تنها در حوزه قیمت باید نظارت دقیق در بازار صورت بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح و عصر شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلودگی هوا فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح و عصر شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون را غیرحضوری کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته 72 هزار خودرو اسقاطی داشته ایم، شاید این تعداد امسال به 3 برابر هم افزایش پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، شایعه تاثیر بارورسازی ابرها در بارش‌های اخیر مناطق جنوبی و شرقی کشور را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، شایعه تاثیر بارورسازی ابرها در بارش‌های اخیر مناطق جنوبی و شرقی کشور صحت ندارد و این بارش‌ها ناشی از تغییر اقلیم است.