چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقویت زیرساخت خودرویی و استفاده از ظرفیت‌های پهپادی را دستور کار داریم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: پوشاک، لوازم خانگی، قطعات یدکی و دخانیات گروه‌های ویژه‌ای هستند که بیشترین نظارت و برخورد با عرضه قاچاق این محصولات انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (4 و 5 اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه...

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره «تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن» قرائت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها گفت: «ماهی‌ها و موجودات آبی دو سد مهم اطراف تهران به‌دلیل ریختن پساب‌های آلوده قابل خوردن نیستند.» یک کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها گفت: «ماهی‌ها و موجودات آبی دو سد مهم اطراف تهران به‌دلیل ریختن پساب‌های آلوده قابل خوردن نیستند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود حسنلو در نشست خبری رویداد مانوین که امروز در مدرسه دارالفنون برگزار شد، با تاکید بر ضرورت هویت بخشی به صنایع خلاق و‌بومی کشور افزود: از این رو این نشست در مرکز تاریخی دارالفنون برگزار شده است، چرا که اکوسیستم فناوری نیازمند هویت بخشی است که ریشه آن در فرهنگ بومی و ملی و دینی ما نهفته است. حسنلو با بیان اینکه مسایل فرهنگی به حل مسایل مردم...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق ایران با اشاره به شرایط آبی ناگوار کشور و دلایل بحرانی شدن آن، گفت: پیشنهاد اتاق برای مدیریت این ابرچالش، اجرای برنامه ریاضت آبی با تکیه‌بر تجدیدنظر در تخصیص آب و افزایش بهره‌وری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهادری جهرمی با اعلام اینکه دولت سیزدهم بدهی‌های دولت پیشین در بخش‌های متعددی از جمله بدهی به نیروگاه‌ها و مطالبات پیمانکاران و شرکت‌ها را پرداخت کرده‌است، گفت: در طول دو سال و نیم فعالیت دولت مردمی، 207 میلیارد تومان از بدهی‌های دولت پیشین فقط به تامین اجتماعی تسویه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه‌های تاکسی، گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از 45 درصد تخلف است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه‌های تاکسی، گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از 45 درصد تخلف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلایل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی برای ارجاع به قوه قضائیه در مجلس قرائت شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی رفع کردند.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت محیط زیست و گردشگری مغولستان گزارش داد این کشور به هدف درآمد یک میلیارد دلاری از گردشگری در سال 2023 دست یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

متن گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در مجلس قرائت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) هشدار نارنجی صادر کرد.