شنبه 15 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزودنی‌های غذایی در کیک و بیسکویت ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهند.

وب‌گاه عصر ایران

عکاسی از موقعیت‌ها و ژست‌های بامزه حیوانات، یکی از زیرشاخه‌های جذاب عکاسی حیات وحش است. در سال‌های اخیر توجه بیشتری به این نوع عکاسی شده و حتی یک رقابت سالانه با عنوان «عکاسی کمدی حیات وحش» هم برای انتخاب بهترین عکس‌های این ژانر راه‌اندازه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر برنامه هفتم و سیاست وزارت جهاد کشاورزی در 5 محصول اساسی و استراتژیک باید به خودکفایی 100 درصدی برسیم که در صورت تحقق، میزان خروج ارز از کشور به نصف کاهش می یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه گسترش

دولت گام های مهمی در راستای توسعه انرژی های تجدیدپذیر برداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار واسط عراق گفت: خواستار انتقال تجربیات تهران در حوزه شهری، فضای سبز و کشاورزی و بازیافت زباله به «واسط» عراق هستیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین جهاد کشاورزی و بنیاد ملی نخبگان در خصوص جذب چهار هزار نیرو در این وزارتخانه برای سال جدید در حال نهایی شدن است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از ثبت جلوه‌های ویژه‌ای از رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در لنز دوربین تله‌ای حافظان طبیعت در ارتفاعات جنگلی شهرستان رودبار خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد کشاورزی از خرید بیش از 60 هزار تن دانه‌های روغنی در کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی تاکید کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی 14 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش امدادگران در 14 استان درگیر مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در خصوص تعیین تکلیف مشکل مجوز‌های مالکان زمین تپه سیف جاجرود اظهار داشت: این مجموعه صنعتی که در فاصله 120 کیلومتری شرق تهران قرار دارد، دارای زمین‌هایی با موقعیت تجاری است که از سال 1375 به متقاضیان آن اختصاص یافته است. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضد صهیونیستی و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های غربی بویژه در آمریکا را برگ دیگری از رسوایی مدعیان آزادی بیان عنوان و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدای مظلوم غزه چهره واقعی تمدن غربی بیش از پیش برای مردم جهان آشکار و مشخص شده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از سه شنبه 11 اردیبهشت ماه از غرب وارد کشور می‌شود.