یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه فرارو

جواد یگانه اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.

خبرگزاری میزان

پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری با وجود بیش از 447 گونه گیاهی، در دل جنگل‌های هیرکانی و در قلب کوهستان بستری منحصر‌به‌فرد و استثنایی و پناهگاهی برای گونه‌های مختلف جانوری است. دشت ناز بیشتر به‌واسطه حضور گونه‌ای نادر از گوزن با نام گوزن زرد شهرت دارد. پناهگاه دشت ناز ساری زیر نظر سازمان محیط‌زیست است و تردد به این پناهگاه به واسطه اکوسیستم خاص بدون مجوز این سازمان امکان‌پذیر نیست. در...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با اشاره به میزان بارش‌ها از کاهش 16 درصدی بارندگی‌ها از ابتدای سال آبی جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تملک زمین 2800 متری به مبلغ 100 میلیارد تومان برای ایجاد فضای سبز در منطقه 17 خبر داد و گفت: این زمین به زودی به سرانه فضای سبز منطقه اضافه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (23 اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (24 اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها توزیع عادلانه ثروت در این استان را به دنبال دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هم‌زمان با ورود سامانه بارشی به کشور، سازمان راهداری با اعلام بارندگی در برخی استان‌ها از مسافران نوروزی خواست تا ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی 141، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

وب‌گاه فرارو

حیدرپور با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها نمی‌دانند که خرید و نگهداری این ماهیان امکان دارد به سلامتی خانواده آسیب بزند، افزود: لمس این ماهیان به دلیل احتمال وجود میکروب ها، قارچ‌ها و برخی عوامل بیماری زا برای کودکان خطرناک است.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که مجوز واردات 250 هزار تن لاشه گوشت قرمز صادر شده است، پیش‌بینی کرد با ورود گوشت تولید داخل به بازار از اواسط فروردین نیز قیمت این محصول کاهش یابد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت به دنبال بارش‌های سراسری در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، اصفهان، بوشهر، فارس، غرب هرمزگان، همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب یزد و غرب کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. بیشینه بارش امروز برای شمال و شرق خوزستان، جنوب ایلام، جنوب لرستان، شمال بوشهر، غرب...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع کولاک برف و آب‌گرفتگی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی چهارشنبه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس حوزه ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس هلال احمر با همکاری سازمان منابع طبیعی یک حرکت جهادی شکل گرفت و در 418 شهرستان توسط 10 هزار نفر در 19 دقیقه و 43 ثانیه، یکصد و 4 هزار نهال غرس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مترو خط کهریزک به تجریش بیش از سی دقیقه است که بر اثر خرابی قطار متوقف شده و کل خط خوابیده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع کولاک برف و آب‌گرفتگی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی چهارشنبه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بارگذاری جمعیتی بیش از توان اکولوژیکی و وجود صنایع و لکه‌های صنعتی در این استان باعث بروز مشکلات زیادی در حوزه‌های آلودگی محیط زیست شده است.