یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل صندوق توسعه روستایی ایرانیان گفت: بر اساس تفاهم انجام شده با معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای احیاء واحدهای کشاورزی، تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که مجوز واردات 250 هزار تن لاشه گوشت قرمز صادر شده است، پیش‌بینی کرد با ورود گوشت تولید داخل به بازار از اواسط فروردین نیز قیمت این محصول کاهش یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور اراضی گفت: فعالیت واحدهای گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در آستانه چهارشنبه‌سوری توصیه‌ها و هشدارهایی را به مردم و خصوصا جوانان، نوجوانان و خانواده‌های آنان ارائه کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات روز یکشنبه هیئت دولت گفت: هیئت وزیران در جلسه امروز در راستای تحقق فرمان سال مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، آئین‌نامه «حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال کشور» را تصویب کرد که به موجب آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات...

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت خبر داد که کلیه دستگاه‌های اجرایی از خرید هر گونه محصول و خدمات مشابه غیر داخلی در حوزه فناوری اطلاعات منع شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی بهادری جهرمی گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی از خرید هرگونه محصول و خدمات مشابه غیر داخلی در حوزه فناوری اطلاعات منع شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شیرینی شب چهارشنبه سوری را همه هم نسلان ما درک کرده اند، از یک هفته قبل برای این شب آماده می‌شدیم، در غروب سه شنبه آخر سال بوته‌های خار و یا کاه و کُلِش‌های جمع شده (باقیمانده ساقه برنج و گندم) در سه، پنج یا هفت کپه آماده می‌شوند تا همزمان با غروب آفتاب آتش زده شوند، در این زمان شور و غوغایی در حیاط و یا کوچه برپا می‌شد، در زمان‌های نه چندان دور...

خبرگزاری مهر

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: طی روزهای آینده با افتتاح 4 ایستگاه مترو خط 6 تقریباً تکمیل می‌شود و این به معنای به نتیجه رسیدن تمام تلاش‌ها است.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 8 تهران از شناسایی نقاط حساس و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به بهره‌برداری از دومین کارخانه مدیریت یکپارچه پسماند شهری گفت: از مهمترین مزیت‌های این طرح کاهش آمار زباله‌گردی و افزایش راندمان سیستم مدیریت پسماند شهری خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش بینی هواشناسی، بارش‌ها امروز (دوشنبه) در خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان تشدید می‌شود.