شنبه 29 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اصناف خواهان ثبات نرخ ارز هستند، گفت: در حال حاضر یک واحد صنفی نمی‌تواند حتی برای چند ماه بعد برنامه ریزی کند.

خبرگزاری تسنیم

جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی پیشرو و متعهد به توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان کشور در چهل و دومین سال فعالیتش با راه‌اندازی مراکز تأثیرگذار به درخت تناور و ثمربخشی تبدیل‌شده است که خدمات و دستاوردهای شاخصی در جامعه دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: افزایش سهم بازار داخلی مرغ لاین آرین سبب کاهش وابستگی صنعت مرغ به خارج از کشور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و عدم ثبات نرخ ارز بزرگترین مشکل بازار امروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش از خاطره بد خود در سال 1401 و اقدامات و برنامه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان گفت.

خبرگزاری مهر

عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال در کشور شدنی است و برای آن نیازمند به یک طرح پایدار، مدت‌دار و مدیریت دقیق هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر در 30 استان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر جهاد کشاورزی از تصویب پرداخت 5 هزار میلیارد ریال حق بیمه برای ملوانان و صیادان توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری مهر

زبرخان رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زبرخان گفت: امسال 100 واحد اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امسال در بهار قرآن و بهار طبیعت با تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان به استقبال سال نو می‌رود.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مدیران برتر دستگاههای اجرایی در حوزه محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در صورتی که تمایل به استفاده از ماهی قرمز در سفره هفت‌سین خود دارید، این نکات را بدانید.

وب‌گاه عصر ایران

در صورتی که تمایل به استفاده از این جاندار در سفره هفت‌سین خود دارید، در این اینفوگرافیک به کارهایی که باید در زمان خرید یا تعویض آبِ تنگِ آن انجام دهید، اشاره شده است.