یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وضعیت مناطق مختلف در شرایط بارشی، از آماده‌باش تیم‌های امدادی در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان گفت: ضمانت نامه صندوق که از سوی کشاورز برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارائه می شود، معتبر بوده و دریافت وام را برای بهره برداران تسهیل می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ان‌شاءالله سال آینده سالی ویژه برای طرح فیبر نوری خواهد بود و تلاش ما این است که به 10 میلیون پوشش دست پیدا کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و زنبورداران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدب گیرند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سطح زیادی از اراضی کشاورزی استان وقفی است و این شرایط ظرفیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌باش نیروها، درباره ریزش ساختمان‌ها به دلیل بارندگی شدید هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نهال گردو از قدیم الایام یکی از ارقام نهالی بوده که باغداران و کشاورزان با کاشت آن به سود زیادی دست پیدا میکردند، اما از آنجایی که اکثر درختان گردو قابلیت کاشت در مناطق نیمه سردسیر و یا نیمه گرمسیر را دارند باغداران همیشه با مشکلاتی روبرو بوده اند!

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و دوم اسفندماه براساس داده‌های 14 ایستگاه پایش فعال با میانگین 95 در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.

وب‌گاه گسترش

اگر قرن بیستم را قرن نفت در نظر بگیریم، قرن بیست‌ویکم قرن فلزات است. حالا برخی بر سر اینکه قرار است فلز مس، بازیگر اصلی اقتصاد در این قرن باشد یا لیتیوم، اختلاف‌نظر دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حالی هم اکنون میانگین کیفیت هوای پایتخت با شاخص 87 در شرایط قابل قبول قرار دارد که کیفیت هوای 16 ایستگاه در وضعیت نارنجی و یک ایستگاه در شرایط قرمز گزارش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌باش نیروها، درباره ریزش ساختمان‌ها به دلیل بارندگی شدید هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی از روز چهارشنبه هفته جاری سامانه بارشی جدید وارد منطقه شده و هوای استان تا روز جمعه بارانی است.

خبرگزاری مهر

اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جشن نور تهران زیبا با بیان اینکه این رویداد باعث سرور و نشاط اجتماعی شده است، تاکید کردند: پایتخت نیازمند یک جشن نور سراسری است.