یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری مهر

فعالیت واحدهای گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عطاالله کاویان اظهار کرد: درنای سفید بلژیکی پس از 48 ساعت تلاش برای حفظ آرامش و سلامت این پرنده، در روستای تازه آباد سلمانشهر زنده‌گیری شد. وی افزود: رویا به همراه امید که برای مواجه نشدن با فصل گرم سال به سیبری مهاجرت خود را از مازندران آغاز کرده بود پس از طی 150 کیلومتر مسافت برای رفع خستگی و ارتزاق در شالیزار‌های روستای تازه آباد سلمانشهر فرود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از صدور هشدار برای 15 استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - بزرگترین خانه محیط زیست کشور با حضور جمعی از مسوولان، دانشگاهیان و فعالان محیط زیست روز دوشنبه در دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در چهل و پنجمین رویداد امید و افتخار 23 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی شهرداری منطقه توسط حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رضا شنگی شهردار منطقه و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد شهری و منطقه‌ای افتتاح شد. پروژه‌هایی که در ذیل این برنامه در بخش حمل و نقل و ترافیک افتتاح شد، شامل موارد زیر است: پیاده رو سازی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی طوفان در منطقه "بلانتایر" مالاوی حداقل 11 نفر جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشت چرخ کرده با قیمت 175 هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین گوشت مخلوط گوساله 192 هزار تومان و گوشت ران بسته‌بندی با قیمت 220 هزار تومان عرضه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت: درنای سفید بلژیکی پس از 48 ساعت تلاش برای حفظ آرامش و سلامت این پرنده، در روستای تازه‌آباد سلمانشهر زنده‌گیری شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از اواخر وقت چهارشنبه (24 اسفند) و طی روز پنج شنبه (25 اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از اواخر وقت چهارشنبه (24 اسفند) و طی روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داره کل هواشناسی استان تهران زمان ورود سامانه جدید بارشی به پایتخت را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا شرفی روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات احداث پنج طرح زیست محیطی شهرداری تهران، اظهارداشت: مطابق مطالعات طرح جامع پسماند شهر تهران، اکنون ظرفیت خطوط پردازش شهر تهران در آرادکوه، هفت هزار و 500 تن در روز است که بیش از میزان پسماند ورودی در وضع موجود و تقریبا برابر با میزان پسماند مخلوط در افق 20 ساله شهر است. وی تاکید کرد: به طور...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران از زنده گیری درنای بلژیکی به نام " رویا " در روستای تازه آباد منطقه عباس آباد تنکابن واقع در غرب استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از اواخر وقت چهارشنبه (24 اسفند) و طی روز پنج شنبه (25 اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.