جمعه 13 مهر 1403

طرح شهید سلیمانی کمبود کادر درمان در استان زنجان را پوشش داد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح شهید سلیمانی کمبود کادر درمان در استان زنجان را پوشش داد

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی که با هدف کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا به اجرا درآمد، کمبود کادر درمان در این استان را پوشش داد.

حجت الاسلام حسن بیگدلی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) به فعالیت 60 گروه جهادی طلاب در حوزه سلامت استان زنجان اشاره کرد و افزود: این گروه جهادی، بسیجی‌وار و بطور رایگان در مناطق استان به ویژه مناطق محروم حضور یافته و در راستای معنویت و سلامت گام‌های ارزشمندی بر می‌دارند.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: شیوع ویروس کرونا در سال 98 تمام برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی کشور مختل کرد و تاکنون نیز آسیب های بسیاری را به اقتصاد و معیشت مردم وارد آورده است.

حجت الاسلام بیگدلی، افزود: بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه این استان از همان روزهای نخست برای مقابله با این بیماری منحوس و کشنده پای به میدان نهاده و با گندزدایی و ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها به مقابله با آن پرداختند. وی با اشاره به اینکه طلاب بسیجی یکی از قشرهایی بود که خالصانه در کنار دیگر بسیجیان حاضر شدند، تصریح کرد: طلاب بسیجی زنجان از پارسال در کنار کادر درمان و دیگر بسیجیان قرار گرفته و در حقیقت حضوری پرشور و پررنگ در صف مقدم مقابله با کرونا دارند. حجت‌الاسلام بیگدلی به اجرای قدرتمند طرح شهید سلیمانی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح در دنیا بی‌نظیر است و اگر این طرح شکل نمی‌گرفت معلوم نبود شرایط کرونایی کشور امروز به چه شکلی رقم می‌خورد چرا که این طرح توانست به کمک کادر درمان آمده و از بستری شدگان در منازل حمایت و مراقبت کند. وی اظهار داشت: پارسال به خوبی مشاهده شد که وقتی طرح شهید سلیمانی وجود نداشت، بیمارستان‌های استان با چه مشکلات اساسی مواجه بودند که خوشبختانه این مشکلات در سال جاری با وجود طرح شهید سلیمانی برطرف شد.

*س_برچسب‌ها_س*